Zoek
Toon prijzen inclusief BTW
Alle categorieën
    Menu Sluiten

    Veelgestelde vragen

    Zoek

    • Contact & openingsuren

      Neem contact met ons op

      • Hoe neem je contact op met ons?

        Via ons contact formulier:
        https://www.dhz-proshop.be/contactus

         

        Via onze messenger chat.
        Tijdens onze openingsuren trachtten we je binnen het uur te beantwoorden.
        Na de openingsuren kan je je bericht + mailadres achterlaten en dan beantwoorden je de volgende werkdag.
        De messenger app vind je rechts onder op elke pagina terug.

         

        Rechtstreeks via mail:
        Info@dhz-proshop.be : Voor algemene vragen, vragen betreffende je orders of voor productinfo
        boekhouding@dhz-proshop.be: Voor al je vragen betreffende facturen.

         

        Telefonisch tijdens de openingsuren:
        Bart: 0032 493049806
        Rudy: 0032 492273350

         

        Onze openingsuren:
        Maandag: 9 - 17u
        Dinsdag: 9 - 18u30
        Woensdag: 9 - 17u
        Donderdag: 9 - 17u
        Vrijdag: 9 - 17u
        Zaterdag: 9 - 14u

         

        Dybaco Bv - Dhz-proshop
        Dennenlaan 12C
        2340 Beerse
        Btw: BE0541329878

    • Bestellen

      Bekijk alle info & veelgestelde vragen over bestellen hieronder.
      Twijfel je nog aan iets of heb je nog vragen, laat het ons dan zeker weten!

      • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

        Een bestelling plaatsen gaat snel en gemakkelijk.
        Heb je al een account? Meld je dan eerst aan om snel je order af te kunnen werken.

        Heb je nog geen account? Maak dan eerst je persoonlijke account eenvoudig aan door je e-mail adres op te geven in het tabje 'Nieuwe klant' en de stappen te volgen in het volgende scherm.

        Plaats de gewenste artikelen in je winkelmandje door bij het product op de knop 'Bestel nu' te klikken.
        Het artikel wordt automatisch in je winkelmandje rechtsboven geplaatst.
        Heb je alles gevonden wat je zocht? Ga dan naar het winkelmandje, pas eventueel de aantallen aan en volg alle stappen om je bestelling af te rekenen. 

      • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

        Heb je een foutief factuur- of leveradres opgegeven? Of wens je de bestelde producten te wijzigen?
        Laat het ons tijdig weten via een mailtje met je order referentie en de gewenste wijzigingen en onze klantendienst helpt je zeer graag verder!
        Van zodra je van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen kunnen we je bestelling niet meer wijzigen.

      • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

        Toch van gedacht verandert of een foutieve bestelling geplaatst?
        Dit kan uiteraard gebeuren en om deze te annuleren doen we echt niet moeilijk.
        Stuur ons gewoon een mailtje met je order referentie en we zorgen ervoor dat je order geannuleerd wordt.
        Laat het ons wel zo snel mogelijk weten, van zodra je een verzendbevestiging hebt ontvangen kunnen we dit niet meer annuleren.

        Heb je reeds een betaling uitgevoerd? Ook hier zorgen we ervoor dat dit binnen de 48u wordt terug gestort!

      • Ik wil mijn bestelling annuleren maar deze is reeds onderweg.

        Is je pakketje reeds verzonden? Weiger het dan bij ontvangst als het bij je thuis aangeboden wordt. Het wordt dan gewoon naar ons retour gestuurd.
        Indien je voor levering in een afhaalpunt hebt gekozen, laat het dan liggen en het pakketje wordt automatisch na 2 weken naar ons retour gestuurd.

         

        Belangrijk:
        De retourkosten worden verrekend bij het terug betalen van je bestelling. 
        Het resterende bedrag wordt binnen 48u na ontvangst van de retour naar je rekening over geschreven.

        Heb je het pakketje toch ontvangen of afgehaald in een postpunt, bekijk dan ons hoofdstuk over 'ruilen & retouren' om je pakketje snel terug te sturen.

      • Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?

        Wij voorzien voor elke betaalde bestelling een officiële factuur, zowel voor particulieren als professionelen.
        Van zodra een bestelling betaald is, wordt er automatisch binnen de 2 werkdagen een factuur naar het opgegeven mailadres in je facturatie adres verzonden.
        De factuur is gekoppeld aan je betaling en wordt steeds automatisch verwerkt en verzonden, dit staat dus los van het verzenden van je order.
        Het kan dus gebeuren dat je de factuur reeds ontvangt en je order nog in verwerking staat.

         

        Heb je een afwijkend mailadres voor facturen? 
        Laat het ons even weten per mail en we voegen het gewenste mailadres graag toe in ons facturatie systeem. 

      • Hoe word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

        Om je niet teveel mails te sturen ontvang je van ons enkel een orderbevestiging, een verzendbevestiging en een factuur.

        Bij het plaatsen van je order ontvang je een orderbevestiging met nuttige info alsook een pdf bijlage met nogmaals je volledige order info.
        Van zodra je bestelling bij ons vertrekt mailen we je een verzendbevestiging met een tracking nummer en nuttige info over welke goederen er juist zijn verzonden en hoe de verdere levering juist gaat verlopen.
        In sommige gevallen kan het gaan om gedeeltelijke verzendingen als bepaalde producten niet voorradig zijn.

        Je kan de status van je order ook ten alle tijde opvolgen via je account.

         

        Betekenis orderstatus:

        • In afwachting: Je hebt gekozen voor 'Bankoverschrijving' of er is iets mis gegaan bij het betalen als je voor 'Online betaling' hebt gekozen.
        • Verwerken: Je betaling is goed ontvangen en je order wordt verder verwerkt.
        • Compleet: Je bestelling is volledig verwerkt en verzonden.
        • Geannuleerd: Je order wordt automatisch op 'Geannuleerd' geplaatst als we na 14 dagen geen betaling hebben ontvangen.

         

        Betekenis verzendstatus:

        • Nog niet verzonden: Staat je bestelling 'In afwachting', dan wachten we nog even op je betaling. Staat je orderstatus nog in 'Verwerken'? Dan zijn we hard aan het werken om deze zo snel mogelijk compleet te maken!
        • Gedeeltelijk verzonden: We konden je order niet onmiddellijk compleet maken maar om je niet te lang te laten wachten hebben we de beschikbare items reeds verzonden.
        • Verzonden: Je bestelling is volledig afgewerkt en verzonden.
        • Afgeleverd: Je bestelling is volledig afgewerkt en afgeleverd.
      • Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging via e-mail ontvangen?

        Kijk volgende dingen zeker na:

        Heb je het correcte e-mail adres ingevuld? 
        Kijk je order gegevens na via je account. Is je e-mailadres niet goed ingevuld? Laat het ons dan weten en dan passen we het graag voor je aan!
        Het e-mailadres wijzigen is zelf niet mogelijk aangezien hier onze facturatie aan gekoppeld is en we dit dan ook voor de facturatie moeten aanpassen.

        Onze bevestiging e-mail zit misschien bij je spam?
        Je kan ons vertrouwen, wij sturen je niets ongewenst! Ons mailadres voor orderbevestigingen is steeds 'Verkoop@dhz-proshop.be'

        Je hebt je bestelling niet goed afgerond?
        Er wordt je pas een mail toegestuurd als je je bestelling effectief hebt bevestigd door op de groene knop 'Bestelling bevestigen' te klikken in de checkout op de bevestiging pagina. 

        Het kan uiteraard ook aan ons liggen vanwege een technische storing.
        Kijk even in je account gegevens bij 'Bestellingen', staat hier niets en heb je toch alle stappen goed doorlopen?
        Contacteer ons even en we kijken het graag samen met je na!

      • Wat als ik een foutmelding krijg tijdens het afwerken van mijn bestelling?

        We trachtten onze webwinkel zo accuraat mogelijk te laten werken om eventuele foutmeldingen te voorkomen maar het kan uiteraard wel eens gebeuren dat er iets misloopt.

        Ondervind je een probleem dat je niet opgelost krijgt? Contacteer ons en we zoeken het onmiddellijk voor je uit!

      • Bekijk de uitgebreide uitleg 'Hoe een bestelling te plaatsen'.

        Volg deze 6 duidelijke stappen en ontdek hoe simpel het is!

         

        1. Product selecteren

        • Open het gewenste product en pas eventueel de aantallen aan en klik op de knop ‘In mandje’. Je kan ten allen tijde de aantallen nog wijzigen in het winkelmandje overzicht.

         

        2. Winkelmandje

        • Het maakt niet uit waar je je in onze webshop bevindt, je vindt je winkelmandje altijd rechts bovenaan de pagina terug. Eenmaal je je winkelmandje hebt geopend zie je uit welke producten je bestelling bestaat. Wil je meer dan 1 stuk bestellen van een bepaald item, pas het aantal dan aan door op de pijltjes ernaast te klikken of vul gewoon je gewenste hoeveelheid in, de totaalprijs wordt automatisch gewijzigd. Heb je alles wat je wilt? Werk je bestelling dan af door op de knop ‘Ik ga bestellen’ te klikken.

         

        3. Aanmelden

        • Ben je nog niet aangemeld of geregistreerd? Van zodra je op de knop 'Ik ga bestellen' klikt wordt je doorverwezen naar de pagina waar je een account kan aanmaken of je jezelf kan aanmelden als terugkomende klant.
          Nog niet geregistreerd? Vul je e-mailadres dan in in het veld 'Nieuwe klant' en klik op 'Account aanmaken'. Je wordt door verwezen naar de pagina waar je de hoofdzakelijke info kan opgeven waarmee we je bestelling correct kunnen verwerken.
          Nog niet aangemeld? Vul je e-mail + paswoord in het veld in bij 'Terugkomende klant' en werk je bestelling verder af.
          Met je account aan te maken bespaar je jezelf veel tijd in de toekomst door gewoon in te loggen bij een volgend bezoek, al je bestellingen en informatie zijn steeds vooraf ingevuld en een snelle checkout is hierdoor gegarandeerd.

         

        4. Adresgegevens

        • Is je account aangemaakt en ben je aangemeld? Je adresgegevens zijn automatisch ingevuld tijdens je bestelproces. Als je gewenste verzendadres verschillend is van je factuuradres, kijk dit dan goed na bij het afwerken van je order, we willen toch zeker dat je pakketje op de juiste bestemming komt!

         

        5. Betaalwijze

        Tja, betalen moet ook gebeuren, gelukkig niet het moeilijkste om te doen met onze uitgebreide mogelijkheden:

        • Online betalingen
          Via deze weg kan je uit een zeer uitgebreid aanbod betaalopties kiezen, er wordt rekening gehouden met mobiele betalingen, standaard online betalingen en buitenlandse klanten. Je wordt automatisch door verwezen naar het beveiligde betaal platform van Pay waar je jouw persoonlijke betaalkeuze kan maken. Wij ontvangen onmiddellijk een bewijs van betaling en gaan direct aan de slag met je order. De betaalmogelijkheden: Ideal, Bancontact, Payconiq, Visa, Mastercard, Sofort banking, Google Pay.
        • Bankoverschrijving
          Je ontvangt van ons een orderbevestiging met alle benodigde info om de betaling via je home banking (PC banking) in te geven. Of je mailt ons dan het betalingsbewijs en we verzenden je goederen onmiddellijk, of we sturen je goederen op van zodra het bedrag op onze rekening staat. Gelieve er rekening mee te houden dat de ontvangst van betaling 2-3 werkdagen in beslag kan nemen.
        • Betaling na levering
          Deze optie wordt enkel aangeboden voor onze zakelijke klanten. Mail ons als je hiervan wenst gebruik te maken. Je eerste bestelling betaal je alvorens de goederen worden verstuurd. Na controle en eventuele goedkeuring van je bedrijfsgegevens krijg je 30 dagen uitstel van betalen.

         

        6. Overzicht

        Controler nog even alle gegevens:

        • Heb je alle benodigde producten opgezocht?
        • Heb je de juiste aantallen in je winkelmandje geplaatst?
        • Klopt je facturatie- en verzendadres?
        • Heb je de juiste betaalwijze aangeduid?
        • Als alles correct is, klik op ‘Bestelling bevestigen’ en wij doen de rest!
    • Betalen

      In dit hoofdstuk vind je alle benodigde info over betalen in onze webshop.
      Vind je geen antwoord op jouw vraag, laat het ons dan zeker weten!

      • Hoe kan ik betalen?

        We maken het je graag gemakkelijk door een zeer ruim aanbod van betaalopties aan te bieden.

         

          • Online betalingen
            Via deze weg kan je uit een zeer uitgebreid aanbod betaalopties kiezen, er wordt rekening gehouden met mobiele betalingen, standaard online betalingen en buitenlandse klanten. Je wordt automatisch door verwezen naar het beveiligde betaal platform van Pay waar je jouw persoonlijke betaalkeuze kan maken. Wij ontvangen onmiddellijk een bewijs van betaling en gaan direct aan de slag met je order. De betaalmogelijkheden: Ideal, Bancontact, Payconiq, Visa, Mastercard, Sofort banking, Google Pay.

          • Bankoverschrijving
            Je ontvangt van ons een orderbevestiging met alle benodigde info om de betaling via je home banking (PC banking) in te geven. Of je mailt ons dan het betalingsbewijs en we verzenden je goederen onmiddellijk, of we sturen je goederen op van zodra het bedrag op onze rekening staat. Gelieve er rekening mee te houden dat de ontvangst van betaling 2-3 werkdagen in beslag kan nemen.

          • Betaling na levering
            Deze optie wordt enkel aangeboden voor onze zakelijke klanten. Mail ons als je hiervan wenst gebruik te maken. Je eerste bestelling betaal je alvorens de goederen worden verstuurd. Na controle en eventuele goedkeuring van je bedrijfsgegevens krijg je 30 dagen uitstel van betalen.
      • Kan ik contant betalen?

        Ja, in ons afhaalpunt te Beerse kan je met cash betalen.

      • Kan ik achteraf betalen?

        Betalen na levering wordt enkel aangeboden aan onze professionele klanten.
        Heb je een geldig btw nummer en wens je hiervan gebruik te maken, contacteer ons dan even of lees er alles over in onze rubriek 'Zakelijk'.

      • Is jullie betaalomgeving beveiligd?

        Bij Dhz-proshop maken we altijd gebruik van een beveiligde betaalomgeving.
        Hiervoor werken we samen met de betaalprovider Pay om alle elektronische betalingen via een beveiligde SSL-verbinding te garanderen.

      • Kan ik producten BTW-vrij bestellen?

        Al onze producten worden vanuit België verstuurd en als je een internationale klant bent (binnen Europa) met een geldig BTW nummer dan zal ons systeem je bestelling BTW-vrij registreren. Dit wordt dan als een intracommunautaire transactie aanzien en je bestelling wordt aan het 0% btw tarief geleverd.
        Bij het aanmaken van een bestelling zal ons systeem je btw nummer vergelijken in VIES, het systeem voor de uitwisseling van BTW-informatie en geldigverklaring van BTW-nummers. Indien je een geldig btw nummer opgeeft krijg je automatisch het 0% BTW (VAT) tarief toegewezen.

      • Wat als mijn BTW nummer niet als geldig wordt aanvaard?

        Controleer de volgende dingen:

        • Heb je je BTW nummer correct ingegeven?
        • Geef je BTW nummer op met landscode en zonder streepjes of puntjes tussen de getallen. (vb.: BE0123456789)
        • Controleer zelf je BTW nummer op VIES.

         

        Ondervind je alsnog problemen om je bestelling af te werken, mail ons en we zoeken het samen uit. Je kan je bestelling eventueel ook als 'Particulier' afwerken om een snelle verwerking te garanderen en we kunnen dit nadien nog aanpassen als je BTW gegevens verder werden nagekeken.

      • Bekijk hier alle gedetailleerde info over onze betaalmethodes.

        Bij Dhz-proshop zorgen we ervoor dat betalen zeer eenvoudig én veilig is voor elke klant!
        Met onze uitgebreide betaal mogelijkheden kan iedereen snel en eenvoudig zijn bestelling afrekenen.

         

        Betaalmethode

        Kosten

        Mobiele betalingen

        • Ing Bank
        • KBC/CBC
        • Belfius Bank
        • Google Pa
        • Payconiq

        Gratis

        Online betalingen

        • Bancontact / Mister Cash
        • Visa / Mastercard
        • Maestro
        • Giropay
        • CB (Carte Bancaire)

        Gratis

        Buitenlandse betalingen

        • Ideal
        • Sofort

        Gratis

         

        Mobiele betalingen

        Betaal snel en gemakkelijk met een mobiel toestel via je eigen bankapplicatie.
        De betaling gebeurt op je eigen vertrouwde manier en je bestelling word met enkele klikken onmiddellijk afgerekend.

         

        Welke bankinstellingen bieden we aan?

         

        • ING Home Pay
        • KBC/CBC
        • Belfius Bank
        • Google Pay
        • Payconiq

         

        Hoe kun je betalen met de optie mobiele betalingen?

         

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Gegevens' voor 'Online betaling'.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je wordt nu doorgestuurd naar een beveiligde link van Pay.
        • In deze beveiligde omgeving kan je jouw eigen vertrouwde betaalmethode kiezen.
        • Je wordt nu door verwezen naar je eigen bankapplicatie om je betaling verder af te ronden.
        • Wij ontvangen bevestiging van betaling en je order wordt onmiddellijk in verwerking genomen.

         

        Online betalingen

        Nog steeds de meest gekende en gebruikte manier om online betalingen uit te voeren.
        Met deze betaalmethode kan je met je bankkaart en je kaartlezer of je gsm applicatie op een veilige manier snel en eenvoudig betalen bij Dhz-proshop.

         

        Welke opties bieden we allemaal aan?

         

        • Bancontact/Mister Cash/Payconiq
        • Visa/Mastercard
        • Maestro
        • Giropay
        • CB (Carte Bancaire)

         

        Hoe kun je betalen met deze online betaalmethode?

         

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Gegevens' voor 'Online betaling'.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je wordt nu doorgestuurd naar de beveiligde website van Pay.
        • In deze beveiligde omgeving kan je jouw eigen vertrouwde betaalmethode kiezen.
        • Hier kan je met je bankkaart & kaartlezer of met je gsm applicatie de betaling eenvoudig uitvoeren.
        • Wij ontvangen bevestiging van betaling en je order wordt onmiddellijk in verwerking genomen.

         

        Overige bankinstellingen

        Met deze betaalopties bieden we vooral onze internationale klanten een mogelijkheid om met hun eigen, meest vertrouwde optie, te betalen.
        Ook met deze betaalmethode kan je op een veilige manier met je bankkaart & kaartlezer snel en eenvoudig betalen bij Dhz-proshop.

         

        Welke opties bieden we allemaal aan?

         

        • Ideal
        • Sofort banking

         

        Hoe kun je betalen met deze deze overige betaalmogelijkheden?

         

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Gegevens' voor 'Online betaling'.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je wordt nu doorgestuurd naar de beveiligde website van Pay.
        • In deze beveiligde omgeving kan je jouw eigen vertrouwde betaalmethode kiezen.
        • Je word automatisch door verwezen naar een beveiligde pagina waar je je betaling onmiddellijk kan uitvoeren.
        • Wij ontvangen bevestiging van betaling en je order wordt onmiddellijk in verwerking genomen.

         

        Bankoverschrijving

        Betaal je toch liever gewoon op je vertrouwde manier zonder door verwezen te worden naar een externe partner?
        Kies voor onze optie 'Bankoverschrijving'.
        Je ontvangt een mailtje met alle benodigde betaalgegevens na het bevestigen van je bestelling en je betaald wanneer het voor jou uitkomt!
        Hou er wel rekening mee dat we je order pas verzenden na we de betaling hebben ontvangen en dat we orders die na 14 dagen niet betaald zijn, automatisch annuleren.

         

        Waarom kiezen voor betalen met Bankoverschrijving?

         

        • Betalen met Bankoverschrijving is altijd volledig gratis.
        • Je kan betalen wanneer en hoe je dat zelf wilt vanuit je eigen vertrouwde omgeving.

         

        Hoe kan je betalen met bankoverschrijving?

         

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Gegevens' voor 'Bankoverschrijving'.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je ontvangt een mail met al de benodigde betaal gegevens om uw order af te rekenen.
        • Wij ontvangen hiervan een bevestiging maar zullen je order verwerken van zodra het bedrag op onze rekening staat.
          (Hou er rekening mee dat dit soms tot enkele dagen kan duren)
        • Ontvang je je bestelling liever sneller? Stuur ons dan je betaalbewijs per mail door en je order wordt dan ook onmiddellijk in verwerking genomen.

         

         

        Niet zeker hoe je een bestelling kan plaatsen?

        Bekijk dan zeker onze sectie 'Bestellen'.
        Hier vindt je een overzichtelijk stappenplan om jouw producten snel en eenvoudig te bestellen en af te rekenen.

    • Verzenden & afhalen

      alle info over verzendingen en afhalingen

      • Wat is de levertermijn?

        Bestellingen van voorraadproducten welke voor 16u geplaatst en betaald zijn, worden nog dezelfde dag verzonden.
        Zendingen binnen Belgie worden op 1-2 werkdagen uitgeleverd via Bpost of DPD.
        Internationale zendingen worden binnen de 2-3 werkdagen geleverd via DPD.
        Indien we je bestelde goederen helemaal niet of onvoldoende voorradig hebben en ze niet kunnen leveren binnen de termijn die op de product detail pagina vermeld wordt, dan zullen we je persoonlijk contacteren en een geschatte levertermijn doorgeven.
        Moest het dan toch te lang duren voor je kan je uiteraard zonder kosten je bestelling annuleren en betalen we de volleige aankoopsom onmiddellijk terug.

      • Wanneer verzenden jullie?

        Al onze bestellingen worden elke werkdag verwerkt en verzonden tot 16u.
        Als je bestelde product(en) voorradig is/zijn en je rekent je order af voor 16u wordt deze dus nog dezelfde werkdag verstuurd.
        Elke bestelling geplaatst op zaterdag en zondag wordt maandag verder verwerkt.

      • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

        Belgie - Levering in een afhaalpunt:

        • Bpost of DPD - Aankoopbedrag van 0 tot 15€: 6.95€
        • Bpost of DPD - Aankoopbedrag van 15 tot 100€: 6.30€
        • Bestellingen vanaf 100€ inclusief btw worden steeds gratis geleverd.

         

        België - Thuis levering:

        • Aankoopbedrag van 0 tot 15€: 8.25€
        • Aankoopbedrag van 15 tot 100€: 7.50€
        • Bestellingen vanaf 100€ inclusief btw worden steeds gratis geleverd.

         

        Nederland - Levering in een afhaalpunt:

        • DPD - Aankoopbedrag van 0 tot 100€: 9.25€
        • DPD - Aankoopbedrag vanaf 100€: Berekend op aankoopbedrag

         

        Nederland - Thuis levering:

        • Aankoopbedrag van 0 tot 100€ : 9.95€
        • Aankoopbedrag vanaf 100€ : Berekend op aankoopbedrag

         

        Leveringen naar andere landen in de Europese unie:

        • Je krijgt de leveringskost steeds te zien bij het afronden van je bestelling of je kan onze handige tool gebruiken om je transportkost te berekenen. Deze tool vind je in het winkelmandje of op elke product pagina en is gebaseerd op het land naar waar de goederen moeten verstuurd worden in combinatie met de totale aankoopsom van je order.

         

        Voor de naburige landen van België zal u ook steeds de mogelijkheid hebben om uw bestelling gratis af te halen in ons afhaalpunt te Beerse.

      • Wordt mijn bestelling steeds in 1 pakket verzonden?

        Als je bestelde goederen te groot of te zwaar zijn om in 1 colli te verzenden zullen wij dit in meerdere colli’s opsturen. 
        Natuurlijk betaal je hiervoor niets extra en krijg je voor elk pakket een unieke tracking nummer zodat je altijd op de hoogte blijft waar je pakket(en) is/zijn.

      • Mijn order blijft op status 'Verwerken' staan.

        Wij verwerken elke bestelling uiteraard zo snel mogelijk maar het kan gebeuren dat een item niet of onvoldoende voorradig is op het moment van je bestelling.
        Hiervoor tonen we dan ook bij elk product de geschatte levertermijn op de product detail pagina rechts onderaan.
        Bij Soudal items is dit doorgaands 1-3 werkdagen, bij andere productgroepen doorgaands 3-6 werkdagen tenzij het anders beschreven staat.

        Loopt de levertermijn toch langer uit dan verwacht, dan houden we je zeker op de hoogte!

      • Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen terwijl het al wel werd verstuurd!

        Zeer spijtig dat dit voorkomt maar helaas gebeurt het soms wel. Onze excuses hiervoor!
        We zijn hierbij ook afhankelijk van de service van externe partners zoals Bpost of DPD.
        Als je na 5 werkdagen na ontvangst van onze verzendbevestiging nog niets hebt ontvangen, laat het ons dan zeker weten, dan gaan wij er mee aan de slag en proberen je zo snel mogelijk verder te helpen.

      • Kan ik mijn pakketten ook ergens af komen halen?

        Ja, dit kan zeker. Wij hebben een gratis afhaalpunt te Beerse.
        Ben je van deze omgeving en wil je je goederen snel afhalen? 
        Duid deze verzendoptie dan zeker aan bij het afronden van je bestelling en wij contacteren je zo snel mogelijk zodra je bestelling klaar staat!

         

        Ons adres:

        Dhz-proshop
        Dennenlaan 12C
        2340 Beerse
        België

         

        Onze openingsuren:
        Maandag: 9 - 17u
        Dinsdag: 9 - 18u30
        Woensdag: 9 - 17u
        Donderdag: 9 - 17u
        Vrijdag: 9 - 17u
        Zaterdag: 9 - 14u

      • Mijn pakket was onvolledig.

        Ook wij maken wel eens een fout en als dit het geval is doen wij er alles aan om deze recht te zetten!
        Heb je niet alles gekregen wat je bestelde? 
        Contacteer ons en we zoeken het zo snel mogelijk voor je uit!


        Het kan natuurlijk voorkomen dat je bestelling in meerdere colli’s is verzonden en er op 1 van deze pakketten vertraging zit. 
        Normaal moet je dan ook via onze verzendbevestiging meerdere tracking nummers door hebben gekregen waarmee je elk pakket individueel kan opvolgen.

      • Het geleverde product is beschadigd.

        Onze excuses op voorhand!
        Ook wij zijn hiervoor afhankelijk van onze transporteur maar wij willen dit natuurlijk wel zo snel mogelijk oplossen voor je!
        Bezorg ons hiervoor enkele duidelijke afbeeldingen:

        • Van de beschadigde inhoud
        • Van de buitenverpakking met de verzendlabel 
        • Van de beschadigde buitenverpakking (indien van toepassing)


        Des te meer info je ons bij je aanvraag bezorgd, des te sneller we je aanvraag kunnen verwerken.
        Met deze bewijsstukken kunnen we een claim indienen bij onze transporteur en kunnen we jou ook veel sneller verder helpen!
        Wij bekijken je aanvraag en je ontvangt ten laatste binnen de 24u een antwoord hoe we dit voor je in orde gaan brengen.

      • De status van mijn bestelling staat op geannuleerd.

        Heb je de betaaloptie 'Bankoverschrijving' aangeduid tijdens het plaatsen van je bestelling?
        Dan blijft je bestelling in 1ste instantie op 'In afwachting' staan. 
        Je ontvangt na 5 werkdagen een automatisch mailing om je betaling alsnog in orde te maken.
        Indien we na 14 dagen de betaling nog niet hebben ontvangen wordt je order automatisch gemarkeerd als geannuleerd.


        Heb je de optie 'Online betalingen' aangeduid en is er iets fout gegaan tijdens het afreken proces?
        Dan blijft je bestelling in 1ste instantie op 'In afwachting' staan.
        Er blijft dan ook een betaalknop beschikbaar in je order detail waarmee je order opnieuw kan betalen via het beveiligde Pay platform.
        Je ontvangt na 5 werkdagen een automatisch mailing om je betaling alsnog in orde te maken.
        Indien we na 14 dagen de betaling nog niet hebben ontvangen wordt je order automatisch gemarkeerd als geannuleerd.

      • Naar welke landen versturen jullie nog?

        Wij aanvaarden bestellingen van alle EU-lidstaten, dit omvat volgende lijst:

         

        België
        Bulgarije
        Denemarken
        Duitsland
        Estland
        Finland
        Frankrijk
        Griekenland
        Hongarije
        Ierland
        Italië
        Kroatië
        Letland

        Litouwen
        Luxemburg
        Nederland
        Oostenrijk
        Polen
        Portugal
        Roemenië
        Slovenië
        Slowakije
        Spanje
        Tsjechië
        Zweden

    • Ruilen & retouren

      Bekijk alle info over ruilen & retouren

      • Onze beloftes!

        • 14 dagen bedenktijd op al je producten.
        • 2 jaar fabrieksgarantie.
        • Product ruilen? Na ontvangst van het foutieve product verzenden we nog dezelfde dag je nieuwe product.
        • Geld terug? Na ontvangst wordt het bedrag binnen 2 werkdagen terug geboekt.
        • Bij defect, bekijk onze pagina over Garantie & reparatie.
      • Zijn er uitzonderingen op retouren?

        Sommige producten vallen onder uitzonderingen:

        • Gebruikte of geopende producten.
        • Cadeaubonnen en tegoedbonnen.
        • Beschadigde goederen waarbij de schade niet door de transporteur werd veroorzaakt.

      • Hoe meld ik mijn retour aan?

        Is je bestelling minder dan 14 dagen geleden geleverd, dan zal je in je order detail of order overzicht een knop 'Retourneren artikel(en)' zien staan.
        Klik hierop en een nieuwe pagina opent. Hier vind je alle bestelde producten opgelijst.
        Selecteer welk product en hoeveel stuks je wenst terug te sturen.
        Selecteer de reden van retour (niet verplicht), welke actie je wilt dat we ondernemen, geef eventueel een commentaar in en bevestig je retourverzoek.
        Wij ontvangen een mailtje en de retouraanvraag wordt toegewezen aan je order waarmee je deze zelf ook verder kan opvolgen.

         

        Je kan er dan voor kiezen om de producten zelf retour te sturen of wij kunnen je een retour label bezorgen.

         

        Ik wens een retourlabel te ontvangen.

        Je kan tijdens de retouraanvraag vermelden dat je een retourlabel wenst te ontvangen en wij versturen je deze label per mail.
        Of je stuurt ons een aparte mail met de vraag om een retourlabel te voorzien en we bezorgen je dit graag per mail.

         

        Opmerking: Retourkosten worden verrekend in de terugbetaling van je goederen.

         

         

        Ik maak mijn retourlabel zelf aan.

         

        Optie 1.
        Je kan zelf een label aanmaken via Bpost door op deze link te klikken: https://parcel.bpost.be/nl/create-label
        Maak je label online aan, print deze label af, plak deze aan de bovenkant van het pakket en breng het binnen in een postkantoor.
        Of je kan uiteraard een vervoerder van eigen keuze selecteren door naar de website van de transporteur te gaan en daar je label aan te maken.
        Afrekenen doe je onmiddellijk online op het platform van de vervoerder.

         

        Optie 2.
        Je kan met je pakket naar een postkantoor gaan, geef aan de medewerker aan naar waar je het wenst terug te sturen en zij brengen de verzending in orde voor je.
        Afrekenen van je label doe je ook meteen aan de balie.

         

        Ons retour adres:
        Dybaco bv - Dhz-proshop
        Dennenlaan 12C
        2340 Beerse
        België

      • Worden er retourkosten aangerekend?

        Ja, bij elke retourzending zijn we genoodzaakt om de gemaakte transportkosten aan te rekenen als wij een retourlabel voorzien.
        Dit wordt gedaan dmv de transportkosten af te houden van het terug te betalen bedrag van uw product(en).

         

        De kost die hiervoor standaard wordt aangerekend is 12€ inclusief btw per geretourneerd pakket.

         

        Als je er voor kiest om zelf een retourlabel aan te maken (en af te rekenen bij de vervoerder) ontvang je het volledige aankoopbedrag terug van de productwaarde na ontvangst van de geretourneerde goederen.

      • Wat is de status van mijn retourzending?

        In je account kan je de status van je retouren netjes opvolgen.
        We zullen je ook informeren via mail van zodra we je pakketje goed hebben ontvangen over de verdere afhandeling ervan.

      • Wat zijn de algemene retourvoorwaarden?

        • Je retour aanmelden kan binnen 14 dagen, na ontvangst van je product.
        • Terugsturen doe je in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).
        • Na 14 dagen is het niet meer mogelijk om terug te sturen via onze retourprocedure maar moest het toch zijn dat je hierna iets terug wilt sturen, contacteer ons dan en we bekijken het graag met je samen of retourneren nog mogelijk is.
        • Afhankelijk van de termijn die werd overschreden en de aard van het product kunnen we het alsnog terug nemen mits een waarde vermindering. 
      • Kan ik retouren buiten de wettelijke termijn?

        Wij trachtten zo flexibel mogelijk te zijn als het gaat om service en retouren.

        Zijn de 14 dagen verstreken en wil je toch nog iets retouren? Stuur ons gewoon een mailtje en we behandelen je aanvraag met de grootste zorg!

         

        Enkele voorwaarden:

        - Je retour dient goed gekeurd te worden alvorens je de goederen kan terug sturen

        - Het artikel dient in nieuwstaat te zijn en in originele verpakking

        - Retourkosten worden automatisch verrekend na ontvangst van de goederen (12€ inclusief btw)

        - Per maand na levering wordt 10% waarde vermindering verrekend op al je geretourneerde goederen.

      • Wat als ik geen retourlabel kan printen?

        Ga met je pakketje naar een postpunt waar ze de dienst aanbieden om labels ter plaatse aan te maken en laat de medewerker een label aanmaken met onderstaand adres.

        Dybaco Bv - Dhz-proshop
        Dennenlaan 12C
        2340 Beerse
        België

        Je kan de label onmiddellijk afrekenen in het postpunt en van zodra we de goederen in goede staat retour ontvangen krijg je de waarde van de producten terug gestort.

      • Hoe snel wordt een retour verwerkt?

        Van de tijd dat je je pakketje binnen brengt bij een postpunt tot de terug betaling van de goederen dien je te rekenen op circa 5 werkdagen.
        Als alles vlot verloopt ontvangen we je retour binnen 2 werkdagen terug in onze magazijn na afgifte in het postpunt.
        De goederen worden dan gecontroleerd en als alles zich nog in goede staat bevind zal onze boekhouding het bedrag binnen 3 werkdagen aan je terug storten.

    • Garantie & reparatie

      vind alles over garantie & reparatie

    • Promotie & kortingen

      promos

      • Hoe kan ik gebruik maken van een promotiecode?

        Op het moment dat je alle gekozen producten in je winkelmandje geplaatst hebt, vind je in het winkelmandje een veld 'Kortingcode'.
        Vul hier je code in en klik op 'Toepassen'. Het bedrag van je kortingcode wordt automatisch verrekend met je totaalbedrag en de korting wordt vermeld in het overzicht.

      • Kunnen jullie een korting toepassen op een reeds geplaatste bestelling?

        Het is niet mogelijk om een korting achteraf nog toe te kennen indien de bestelling reeds geplaatst en betaald werd.

      • Kunnen jullie kortingen geven bij grotere afnames?

        Heb je een groter project in het vooruitzicht of heb je een groter aantal nodig van een specifiek product?
        Neem dan contact met ons op met de beschrijving van het product en het gewenste aantal en wij beantwoorden dit met een gepaste offerte binnen de 24u.

      • Kan ik bij jullie artikelen in promotie vinden?

        Wij plaatsen van tijd tot tijd artikels in promotie voor een bepaalde periode. Deze promo's kan je herkennen door het groene promo balkje in de hoek van de product foto's.
        Profiteer er snel van, dit zijn steeds tijdelijke promo's om producten extra in de kijker te plaatsen. Je kan hierdoor échte koopjes doen!

      • Hebben jullie speciale kortingsperiodes?

        Black Friday - Cyber Monday Feest 4-daagse!

        24-11-2023 tot en met  27-11-2022

        Profiteer tijdens onze 4-daagse Black Friday - Cyber Monday feest 4-daagse van zéér aantrekkelijke prijzen.
        Met onze kortingcode krijg je bovenop onze reeds scherpe prijzen nog eens 10% extra korting op ALLES:

        FM2023


        Ben je juist aan het bouwen of verbouwen of ben je een aannemer en wil je je voorraad aanvullen met onze kwalitatieve doe het zelf materialen?
        Dan is dit de juiste periode voor jou!
        Sla je slag en bereid je projecten tijdig voor zodat je zeker de juiste materialen & hoeveelheden besteld.

      • Welke acties doen jullie doorheen het jaar?

        Met het Weekend van de klant krijgt elke klant die een bestelling plaatst tijdens dit weekend een leuke unieke attentie.

         

        Dé Black Friday - Cyber Monday 4-daagse is hét evenement van het jaar bij ons: Dit jaar krijgt elke klant 10% extra korting bovenop onze reeds scherp geprijsde producten met onze kortingcode: FM2023
        De code is geldig van 24/11 tot en met 27/11 en kan 1x per klant gebruikt worden!

        We hebben gans het jaar doorlopende kortingen met onze OP = OP producten en de artikelen die gemarkeerd zijn met Promo. In beide gevallen zal dit duidelijk getoond worden bij elk item en zal hierbij ook het product steeds zéér scherp afgeprijsd zijn.

    • Productinfo

      Productinfo

      • Zijn alle producten steeds in voorraad?

        Wij hebben een ruime voorraad van de meeste producten beschikbaar, al kan het uiteraard voorkomen dat we op het moment van je bestelling een stockbreuk hebben of dat het een afwijkend product is dat we zelf niet standaard op vooraad houden.
        In dergelijke gevallen zal de levertermijn uitlopen tot circa 6 werkdagen.
        Hiervoor geven we ook een levertermijn indicitatie bij al onze producten, deze vind je rechtsonder in een product detail.
        In de meest voorkomende gevallen zal je hier 1-3 werkdagen tegen komen of 3-6 werkdagen.

        Moest de termijn alsnog uitlopen hoor je het zeker van ons en trachtten we je een alternatief voor te stellen of indien je erop kan wachten doen we ons uiterste best om alles zo snel mogelijk geleverd te krijgen.

      • Wat als een product niet meer leverbaar is?

        Het kan uiteraard voorkomen dat een product niet meer leverbaar is en dat onze leverancier ons hier niet van op de hoogte heeft gesteld waardoor we het item ook nog niet uit onze winkel hebben gehaald.
        In dit geval zullen we je persoonlijk contacteren en indien mogelijk je een alternatief product voorstellen.
        Moest er geen alternatief beschikbaar zijn, dan gaan we uiteraard over tot onmiddellijke terugbetaling van het product!

      • Hoe kan ik een product terug vinden?

        Op elke pagina in onze webshop vind je steeds de zoekbalk bovenaan. Hier kan je een deel van je zoekwoord opgeven, een volledige omschrijving, een EAN code of zelfs een artikelnummer als je deze bij de hand hebt.
        Als er een product is dat voor 1 van deze zaken in aanmerking komt worden alle gerelateerde items aan je getoond.
        Je kan eventueel ook op onze zoekpagina geavanceerd zoeken op categorieën, subcategorieën, prijsbereik ingeven of in de product omschrijvingen laten zoeken.

      • Ik vind een product niet.

        Komt er toch geen product uit de zoek resultaten of vind je het gewenste item niet in onze shop, mail ons en we trachtten je zo goed mogelijk verder te helpen.
        We kunnen nog meer leveren dan we in onze webshop publiceren, we werken er dan ook elke dag hard aan om producten toe te voegen en ons aanbod zo compleet mogelijk te maken.

      • Hoe kan ik een product vergelijken met een ander product?

        Bij elk product vind je een knop om je product toe te voegen aan de vergelijking. Je kan hier maximum 4 items aan toevoegen.
        Van zodra je het product hebt toegevoegd aan de vergelijking krijg je een groene banner te zien waarmee je de vergelijking kan bekijken of je er ten alle tijde naartoe gaan via deze link: 'Product vergelijking'

      • Ik heb geregeld dezelfde producten nodig, kan ik deze eenvoudig opnieuw bestellen?

        Log in met je account en ga naar 'Mijn bestellingen'.
        Open de bestelling met de producten die je steeds terug nodig hebt en klik op 'Opnieuw bestellen'.
        De vermelde producten worden automatisch in je winkelmandje geplaatst en je kan je bestelling onmiddellijk afwerken.

    • Zakelijke klant

      Zakelijk

      • Kan ik betalen na levering?

        Volg deze stappen om gebruik te maken van betaling na levering:

        • Maak een account aan in onze webshop met je bedrijf gegevens.
        • Stuur ons een mailtje en vermeld dat je wenst te betalen na levering.
        • Je 1ste bestelling dien je altijd af te rekenen alvorens we deze opsturen.
        • Binnen de 24h ontvang je antwoord van jouw accountmanager of je bedrijf al dan niet in aanmerking komt.
        • Bij positieve bevestiging krijg je in het afreken gedeelte voortaan de optie 'Betalen na levering' te zien, duid deze optie aan bij elke bestelling.
        • Je ontvangt telkens op de 15de en op het einde van de maand een totaalfactuur met een betaaltermijn van 30 dagen.
      • Ons bedrijf werkt met een eigen bestelsysteem.

        Ook hier zijn wij zeer flexibel en bieden we onze professionele klanten deze optie aan.
        Je kan je bestelling gewoon doormailen naar verkoop@dhz-proshop.be, wij noteren dan je bestelling in je account met de eventuele opgegeven referenties.
        Hierdoor ontvang je steeds automatisch een orderbevestiging en een verzendbevestiging.
        Eigen referenties voor je boekhouding worden dan ook netjes over genomen op al onze documentatie.

      • Wanneer worden mijn goederen geleverd?

        Je bestelling wordt verwerkt van zodra deze geplaatst is.
        Is je bestelling voor 16u geplaatst op een werkdag (ma-vr) en hebben we de producten op voorraad, dan wordt je order onmiddellijk verzonden.
        De levertermijn is maximum 1-2 werkdagen.
        Is je bestelling later dan 16u geplaatst, dan wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden als we alles voorradig hebben.

      • Ik heb mijn bestelling zeer dringend nodig!

        In sommige gevallen kan het gebeuren dat je voor een last minute project je goederen sneller nodig hebt dan met een standaard levering.
        In dergelijke gevallen proberen we zo flexibel mogelijk te zijn zodat je zeker niet stil valt!
        Laat het ons even weten via mail of bel je account manager, indien mogelijk trachtten we je order nog dezelfde dag door onze eigen diensten te leveren of proberen we de volgende werkdag je goederen sneller bij je te krijgen dan met een gewone koerierdienst.

      • Kan ik mijn goederen op een werf laten leveren?

        Dit kan zeker:

        • Bij kleinere bestellingen versturen we je goederen met een koerier, zij leveren doorgaands de volgende dag, een specifiek uur is helaas niet mogelijk om op te geven.
        • Bij grotere bestellingen wordt je uitgeleverd door onze eigen diensten en wordt je vooraf opgebeld om duidelijke afspraken te maken waar en wanneer je graag uitgeleverd wilt worden.
      • Wat met kortingen?

        Na het aanmaken van een account met een geldig btw-nummer, worden binnen 24 uur automatisch de handelaarstarieven voor je geactiveerd.
        Bij de meeste producten profiteer je daarnaast van staffelkortingen op basis van de bestelhoeveelheid.
        Houd er rekening mee dat niet alle producten aanvullende kortingen bieden, aangezien onze prijzen als online webshop al zeer competitief zijn.
        Heb je echter behoefte aan een grotere hoeveelheid van een specifiek product? Neem dan gerust contact met ons op via e-mail of bel je accountmanager. Wij stellen graag binnen 24 uur een op maat gemaakte offerte voor je op.

      • Kunnen jullie een korting toepassen op een reeds geplaatste bestelling?

        Het is niet mogelijk om een korting achteraf nog toe te kennen indien de bestelling reeds geplaatst en betaald werd.

      • Mijn lever- of facturatieadres is gewijzigd.

        Bovenaan elke pagina vindt je een tabje 'Mijn account', klik op je naam en je wordt onmiddellijk doorgestuurd naar je persoonlijke info waar je alle wijzigingen aan kan brengen. 
        In het tabje 'Persoonlijke info' vind je alle facturatiegegevens, in het tweede tabje 'Adresboek' kan je jouw verzendadressen beheren.

      • Wanneer ontvang ik mijn factuur?

        We maken 2x per maand de totaal facturen op, dit op de 15de en op het einde van elke maand.
        De betaaltermijn hiervan is steeds 30 dagen.

      • Wat gebeurt er als ik vergeten ben te betalen?

        Je krijgt van ons een herinnering via mail toegestuurd als je factuur 5 dagen over tijd is.
        Iedereen ontvangt graag de betaling tijdig, ook wij houden hiervan.
        Komt het regelmatig voor dat je te laat betaald, dan zijn we helaas genoodzaakt om de optie 'Betaling na levering' stop te zetten.
        Bekijk hiervoor onze Algemene voorwaarden.

      • Wat houd een zakelijke rekening juist in?

        Ben je zelfstandige? Dan weten wij maar al te goed dat jouw tijd zeer kostbaar is!
        Hiervoor helpen we je graag verder om het bestellen van je materialen zo vlot mogelijk te laten verlopen.
        Ontdek je extra voordelen bij het aanmaken van een zakelijke account:

        • Persoonlijke accountmanager
        • Betaal later met onze optie 'Betalen na levering'
        • Bestellingen plaatsen via eigen inkooporders, via mail of telefoon

         

        Offerte aanvragen

         

        Heb je een groter aantal producten nodig of ligt de aankoopwaarde boven de € 1000?
        Neem contact met ons op door middel van ons contact formulier of rechtstreeks te mailen naar info@dhz-proshop.be.
        Dan maken we graag een gepaste offerte voor je.
        Is de offerte naar wens?
        Bevestig dit dan even en wij zorgen ervoor dat je jouw materialen snel geleverd krijgt!

         

        Betalen na levering

         

        We begrijpen dat je als bedrijf graag eenvoudig en snel wilt bestellen en pas wilt betalen na levering van je order, we maken dit dan ook graag mogelijk voor je.
        We willen wel zeker weten dat alles goed verloopt.
        Nadat je jouw account hebt aangemaakt met een geldig BTW nummer, stuur ons dan gewoon een mailtje met de vraag om te mogen betalen na levering.
        We doen dan een grondig nazicht van je financiele achtergrond en bevestigen dit binnen de 24u of je hiervoor in aanmerking komt.

         

        Eigen inkooporders

         

        Werk je met een eigen aankoop systeem?
        Ook hier bieden we je de flexibiliteit om via je eigen order systeem bestellingen door te mailen.
        Van zodra we je bestelling ontvangen geven we je bestelling in ons systeem in en je ontvangt steeds een correcte orderbevestiging, verzendbevestiging en factuur toegestuurd met alle benodigde referenties op vermeld.
        Speciale opmerkingen of vragen betreffende je bestelling? Als je deze info duidelijk vermeld op je inkoopbon zorgen wij ervoor dat alles loopt zoals jij dat wenst!

         

        Accountmanager

         

        Is vooral heel gemakkelijk!
        Iedere zakelijke klant krijgt bij ons de persoonlijke aandacht die hij/zij verdient.
        Heb je speciale vragen, wil je snel een bestelling doorbellen of wens je enkel wat uitleg, we helpen je altijd graag verder!
        Je kan jouw accountmanager bellen of je kan gewoon mailen naar info@dhz-proshop.be, je mailtje wordt automatisch doorgestuurd naar de juiste persoon!

    • Mijn account

      mijn account

      • Hoe kan ik een account aanmaken?

        Bovenaan elke pagina vind je een icoontje van je account, in de pop-up die verschijnt vind je de link Nog geen account? ‘Start hier’, klik hierop.
        Vul alle benodigde gegevens hier in de vermelde velden in en je account is op enkele minuten volledig in orde.

         

        Voordelen van een persoonlijke account:

        • Snelle check in/out (Je gegevens worden bewaard voor een volgend gebruik).
        • Historiek van je bestellingen en de mogelijkheid om voorgaande orders snel & eenvoudig opnieuw te bestellen.
        • Mogelijkheid om een verlanglijstje aan te maken, te bewaren en te delen.
        • Exclusieve aanbiedingen en promoties enkel voor geregistreerde gebruikers.
        • Ten allen tijde je persoonlijke gegevens zelf up-to-date houden.
      • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

        Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ en we sturen je onmiddellijk een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen. Je kan nadien nog altijd je wachtwoord opnieuw wijzigen in je account.

      • Mijn persoonlijke gegevens zijn gewijzigd.

        Ben je verhuisd, heb je een nieuw verzend- of facturatieadres of wil je voortaan een ander wachtwoord gebruiken? 
        In ‘Mijn account’’ kan je al deze gegevens op elk moment wijzigen. 
        Om dit te doen meld je jezelf eerst aan met je e-mailadres en wachtwoord en breng je de nodige wijzigingen aan in je persoonlijke account. 
        Vergeet zeker niet de wijzigingen te bevestigen met de knop ‘Opslaan’.

      • Ik kan mijn e-mail niet wijzigen.

        Je e-mail adres kan je zelf niet wijzigen aangezien hier al je data aan gelinkt is in onze boekhouding.
        Wil je dit toch wijzigen, stuur ons een mailtje en we passen het graag voor je aan!

      • Persoonlijke info uitleg.

        Persoonlijke info

        Onder 'Persoonlijke info' vindt je al je belangrijke info terug: Persoonlijke gegevens, adres gegevens, contact informatie, bestellingen, etc.
        Indien je bij het aanmaken van je account nog niet bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief kan je dit hier ook in aanpassen. Vergeet zeker niet al je wijzigingen steeds te bewaren!

         

        Adresboek

        Heb je meerdere levering adressen? Beheer ze allen in deze sectie.
        Bij het afwerken van je bestelling krijg je deze adressen steeds overzichtelijk te zien en kan je een keuze maken als je je goederen ergens anders wenst te laten leveren.
        Hier kan je ook een nieuw adres toevoegen of een oud adres snel verwijderen. Vergeet hier ook zeker niet al je wijzigingen steeds te bewaren!

         

        Bestellingen

        In deze sectie kan je van elke geplaatste bestelling de status opvolgen, opnieuw bestellen, artikelen retourneren, enz...
        Lees de uitgebreide uitleg op onze pagina 'Bestellen’.

        Status opvolgen
        Klik op je geplaatste bestelling, hier kan je zowel de betaalstatus als de verzendstatus opvolgen.
        Ook vindt je hier een trackingnummer waarmee je jouw zending(en) mee kan opvolgen.
        Als je pakketje verzonden is krijg je helemaal onderaan de pagina een detail van deze zending te zien.
        Indien het een deelzending bevat (bv bij een stocktekort) dan krijg je hier ook enkel de goederen te zien die reeds verzonden zijn.
        Van zodra je order compleet verstuurd is zal je hier al je verzendbewijzen terug vinden met de desbetreffende producten en traceernummers.

        Opnieuw bestellen
        Open een bestelling welke de producten bevat die je opnieuw wenst te bestellen.
        Onderaan het overzicht zie je een tabje 'Bestel opnieuw', klik hierop en je wordt automatisch doorgestuurd naar het winkelmandje met dezelfde producten.
        Van hieruit kan je je bestelling snel verder afronden zoals je gewoon bent.
        Wij doen de rest!

         

        Retouraanvragen
        Hier vind je al je retouraanvragen terug in een handig overzicht.
        Voor meer info over ruilen of retouren, bekijk dan onze ‘Ruilen & retouren’ pagina.

         

        Wijzig wachtwoord

        In deze sectie kan je makkelijk een nieuw wachtwoord instellen.
        Geef 1x je oude wachtwoord in, geef 2x het nieuwe wachtwoord in en sla je gegevens op, snel en simpel ingesteld!

         

        Product reviews

        Heb je bij ons producten besteld en was je er zo tevreden van dat je een productreview hebt ingevuld? Vinden we supertof van je!
        Ook kan je hier de status van alle eerder ingevulde reviews bekijken (goedgekeurd of niet) en krijg je ook een directe link te zien naar het product zelf, handig om nog eens te bestellen!

         

        Reparatie aanvraag

        Heb je een kapot toestel, dan kan je hier een overzicht van je aanvragen terug vinden en op deze manier ook de status opvolgen van de herstelling / garantieaanvraag.
        Deze reparatie aanvragen worden steeds door onze medewerkers ingegeven als je het toestel bij ons binnen brengt of als je iets kapot naar ons hebt retour gestuurd.

    • Servicepunt

      servicepunt

      • Korte uitleg

        Als servicepunt (afhaalpunt) zijn wij een samenwerking aangegaan met verschillende vervoerders om pakketjes te verwerken van particulieren & bedrijven.
        Voor de regio Beerse zijn we centraal gelegen in het industriegebied waardoor we een ruim publiek verder kunnen helpen met deze diensten.
        Door middel van onze uitgebreide openingsuren, voldoende parking en vlotte bereikbaarheid is het voor iedereen eenvoudig toegankelijk.
        We werken samen met volgende vervoerders: DPD, UPS, Mondial Relay & GLS.

         

        Verwacht je een zending maar was je niet thuis bij aanbieding?
        Hou je tracking info dan goed in de gaten want als je van de regio Beerse bent is de kans groot dat je pakket bij ons is of wordt afgeleverd.

         

        Of ben je gewoon niet vaak thuis?
        Laat dan je pakket bij ons afleveren en kom het tijdens onze openingsuren afhalen.

         

        Ook voor het binnen brengen van je pakketten met geldig verzendlabel kan je bij ons terecht.
        Zit de vervoerder tussen onze lijst van vervoerders? Dan helpen we je er graag mee verder!

         

        Bij vragen hierover, twijfel niet ons te contacteren!

         

      • Ophalen of afgeven van mijn pakket, hoe werkt het juist?

        BELANGRIJKE INFO

        Alvorens ons te contacteren betreffende je pakketje willen we je vriendelijk verzoeken om de live tracking details eerst zelf te bekijken, veel info kan je hier al uit afleiden.
        We scannen elk binnenkomend pakketje van de chauffeur in, hierna zal de status op de live tracking pagina ook tonen dat je pakketje klaar ligt bij ons en je kan het vanaf dan komen ophalen.

        Voor het afhalen van pakketjes:

        Voor het afhalen kan je ons op verschillende manieren tonen welk(e) pakketje(s) je juist komt afhalen:
        - Je identiteitskaart of de identiteitskaart van de persoon waarvoor het pakje bestemd is
        - Een kaartje dat de chauffeur in je brievenbus heeft achter gelaten
        - Een mail met de tracking info

        In onze opslag liggen al de pakketjes netjes gesorteerd op de 1ste letter van de achternaam of op de 1ste letter van de bedrijfsnaam van de ontvanger.
        Geef dus duidelijk aan op welke achternaam of bedrijfsnaam je pakketje werd toegestuurd en dan kunnen we je steeds snel verder helpen!

         

        Voor de afgifte van pakketjes:

        Je kan ook jouw pakketjes bij ons binnen brengen als deze een geldige label hebben, wij scannen je pakketje in en geven het door aan de vervoerder.
        Elk pakket wordt apart ingescand, van zodra deze scan correct is gebeurd zit het pakketje in het systeem van de vervoerder en kan je het eenvoudig via de trackingcode opvolgen.
        Deze tracking code kan je normaal gezien terug vinden in je mailing of vanwaar je deze hebt afgeprint.
        Als je de retourlabel hebt ontvangen samen met je originele bestelling adviseren we je om van de retourlabel een foto te trekken zodoende je steeds de tracking nummer ergens hebt bewaard om later terug op te zoeken indien nodig.
        Bij afhaling door de vervoerder worden de pakketjes nogmaals ingescand door de chauffeur en kan je dit allemaal netjes opvolgen op de tracking pagina.
        Pakketjes met geldig label kunnen ook 24/7 bij ons in de rode pakketbox aan de inkom afgeleverd worden. De scan wordt steeds de volgende ochtend uitgevoerd

         

         

        Uitzondering voor de afgifte:

        UPS
        UPS heeft een samenwerking met bepaalde verzenders waarvoor wij zelf een label kunnen voorzien.
        Deze communicatie zal je dan ontvangen van het bedrijf waar je jouw pakketje naar retour wilt sturen.
        Als je met het pakket langs komt en duidelijk aangeeft naar wie het retour moet kunnen wij de label + afgiftebewijs voorzien.

      • Met welke vervoerders werken jullie samen?

        Dit zijn onze partners:

        DPD

        GLS

        UPS

        Mondial Relay

      • Tot hoelaat kan ik terecht met mijn pakketten?

        Onze openingsuren:

        Maandag: 9u - 17u
        Dinsdag: 9u - 18u30
        Woensdag: 9u - 17u
        Donderdag: 9u - 17u
        Vrijdag: 9u - 17u
        Zaterdag: 9u - 14u

        Zondag en feestdagen zijn we gesloten.

         

        Ons adres:

        Dhz-proshop
        Dennenlaan 12C
        2340 Beerse
        België

      • Hoelaat komen de vervoerders de pakketten ophalen?

        Deze tijstippen zijn zeer verschillend per vervoerder en we sommen het graag hieronder voor je op:

         

        DPD
        De chauffeur komt zeer afwisselend langs. Op rustige dagen zal de laatste ophaling uiterlijk rond 13u a 14u zijn, maar in de drukkere periode is de laatste ophaling rond 16u - 17u. 

         

        UPS
        Als je voor 15u30u je pakketje binnen brengt wordt het zeker nog dezelfde dag opgehaald. Geen ophalingen op zaterdag.

         

        Mondial Relay
        De chauffeur komt doorgaands rond 9u30 langs voor de pakketjes op te halen, ook op zaterdag.

      • Algemene vragen betreffende klachten

        Is er een pakket onderweg van de verzender naar u thuis verloren geraakt?
        Contacteer dan de verzender of neem contact op met de vervoerder. Hier kunnen we je niet mee verder helpen.
        Als servicepunt zijn wij enkel verantwoordelijk voor het aannemen en afgeven van de pakketten aan de klant of vervoerder.

         

        Hoe kan ik juist zien waar mijn pakket zit?
        Normaal ontvang je van de verzender een verzendbevestiging met tracking nummer. Met de tracking nummer kan je jouw pakketje in detail opvolgen op de website van de vervoerder. Als de verzender je mailadres heeft door gegeven aan de vervoerder zal je normaal gezien ook een mailtje van hen ontvangen met de juiste tracking info. Vind je toch niets terug of ontvang je geen mailing, kijk dan zeker op je account waar je de bestelling hebt geplaatst of neem contact op met de verzender. Zij kunnen je hiermee verder helpen, wij kunnen dit niet voor je nakijken.

         

        Zou het pakketje bij ons zijn afgeleverd door de vervoerder maar is het onvindbaar?
        Wij helpen je er graag mee verder. Met de combinatie van je tracking nummer en de naam van de ontvanger kijken we het na in onze opslag. Vinden we het pakket toch niet, dan adviseren we je om contact op te nemen met de verzender of de vervoerder, zij kunnen eventueel aanvullende hulp bieden.

         

        Heb je een pakket binnen gebracht voor verzending maar verandert de status op de tracking pagina niet? 
        Wij scannen elk pakketje individueel in, na deze scan zal dit ook te zien zijn op de tracking pagina en heb je een bewijs dat je pakket door ons werd aangenomen. Hierna wordt het pakket mee gegeven aan de chauffeur die je pakket nogmaals inscant. Indien hierna iets fout loopt dien je contact op te nemen met de vervoerder, wij kunnen hier verder niets van nakijken.

         

        Ik ben niet tevreden over de service van een bepaalde vervoerder.
        De chauffeur of de service van de betreffende vervoerder is niet onze verantwoordelijkheid. Hiervoor kan je best contact op nemen met de vervoerder. Zij kunnen dit aankaarten bij de juiste dienst binnen het bedrijf.

    • Over Dhz-proshop

      Over dhz-proshop

      • Over Dhz-proshop

        Jouw klus, onze doe het zelf passie!

         

        Dhz-proshop, onstaan in 2013 met als hoofddoel onze passie van de Doe het zelf branche te delen met alle klussers en vakmensen.
        Het is jouw klus waarbij wij betrokken willen zijn en we delen onze kennis en expertise graag met iedereen.

        Als snelgroeiend e-commercebedrijf in de concurrentiele Doe het zelf wereld ligt onze focus hoofdzakelijk op kwalitatieve producten beschikbaar stellen, een ruim aanbod voorzien van elk merk en klanttevredenheid van de hoogste plank aan te bieden.
        We geven professioneel advies met verstand van zaken en trachtten samen met onze klanten steeds een gepaste oplossing te zoeken voor elk project, hoe klein of hoe groot deze ook mag zijn!
        Met het huidige productaanbod van circa 20.000 unieke professionele artikels hebben we inmiddels al zéér veel klanten verder kunnen helpen.

        In de achtergrond blijven we uiteraard steeds hard aan het werk met producten toe te voegen, correcte en uitgebreide productinfo toe te voegen en elk proces zo klantvriendelijk mogelijk te maken om een leuke ervaring te garanderen!

      • Onze historiek

        Met onze opstart in 2013 onder leiding van zaakvoerders Bart en Rudy wordt de webwinkel Dhz-proshop opgestart. Met de duidelijke verwijzing van de naam Dhz-proshop naar de Doe Het Zelf wereld en professionele artikelen gaat ons avontuur van start. De juiste contacten zorgen ervoor dat we kunnen starten met zeer professionele en sterke partners zoals Soudal & Stanley. Nadat we het complete aanbod van Soudal en hiernaast nog een breed aanbod van bevestigingen en handgereedschappen hebben toegevoegd wordt onze doe het zelf webshop officieel geopend in het begin van 2014.

         

        Na verloop van enkele jaren zien we een groei, sterker dan verwacht zelfs, en we blijven innoveren om iedereen de ervaring te geven die vereist is voor een online winkel. Dit begint bij het kleinste detail, een juiste productbeschrijving tot het belangrijkste gegeven, snel en simpel je bestelling afrekenen. We nemen de tijd om mee te groeien met de eisen en verwachtingen van onze klanten. 

         

        Een samenwerking wordt aangegaan met een nieuwe professionele partner Fischer waardoor we onze klanten een extra productaanbod van circa 3500 items kunnen voorzien.
        Hiernaast wordt het systeem voor de transportkosten onder handen genomen op vraag van onze klanten en worden aankopen vanaf 100€ voortaan gratis verzonden binnen België.

         

        De tijd en technologieën staan in tussentijd niet stil en onze webshop wordt in een nieuw jasje gestoken, een responsief design wordt toegevoegd voor de mobiele gebruikers en voor het algemeen gebruiksgemak. SSL certificaten worden toegevoegd aangezien veiligheid en gegevens bescherming hoofdzaak is en betalingen worden via onze huidige externe partner Mollie nog veiliger gemaakt zodat alle klantgegevens ten alle tijde beschermd blijven!

         

        Het zoeken naar producten moet vlot gaan & de juiste artikels moeten direct getoond worden zodat zoektijden zo kort mogelijk blijven. Om u geen tijd te laten verliezen werd er een toevoeging geintegreerd aan de huidige zoekfunctie welke veel specifiekere zoektermen kan behandelen, eventuele alternatieve producten toont en waarmee je ook op artikelnummer, EAN of in de product beschrijving kan zoeken. Ook worden onze categorieën vereenvoudigd, specificatie filtering wordt toegevoegd voor élk product om alles nog overzichtelijker te maken.

         

        In de loop van 2017 voegen we uitgebreidere Bpost & DPD lever & afhaal mogelijkheden toe met een integratie waar klanten zelf een Bpost of DPD afhaalpunt kunnen aanduiden of uiteraard nog steeds voor thuis levering kunnen kiezen. Hiernaast wordt ook een samenwerking met Kiyoh opgestart waarbij elke klant die ooit een bestelling plaatste een review achter kan laten. Via deze weg hebben we meer inzicht gekregen in de voorkeuren van onze klanten en kunnen we nog beter inspelen op de wensen en noden. Al is het gewoon ook heel fijn om een positieve beoordeling te krijgen!

         

        Terloops 2020 hebben we een enorm succes geboekt aangezien het merendeel van de mensen genoodzaakt was om online hun spullen aan te kopen. Dit resulteerde in een nog sterkere groei dan verwacht. Mede hierdoor hebben we onze plannen versneld en hebben we in de zomer van 2020 de knoop doorgehakt om te verhuizen naar een ruimere locatie te Beerse. Dit zorgt ervoor dat we op vele punten onszelf nog hebben kunnen verbeteren, zowel op service, uitbreiding van aanbod als op vlak van voorraad om nog sneller onze klanten te kunnen bedienen. In ons nieuwe afhaalpunt te Beerse zijn ook vaste openingsuren voorzien waardoor elke klant langs kan komen om sneller hun spullen op te pikken of gewoon om nog wat extra materiaal aan te kopen. We behouden hier wel de inrichting van een magazijn aangezien dit onze hoofdzaak is maar we verwelkomen uiteraard zowel particulier als vakman graag om verder te helpen met advies en de juiste producten!

         

        In 2021 zijn we na een jaar zéér hard werken in ons nieuwe pand gesetteld en hebben we enkele extra diensten aangeboden. Naast onze hoofdactiviteit hebben we van de huidige locatie te Beerse ook een servicepunt gemaakt waar klanten hun pakjes kunnen binnen brengen en ophalen van verschillende transporteurs zoals UPS, DPD, Mondial Relay en GLS. Dit aanzien we als extra service naar ons bestaand clienteel en zorgt er ook voor dat onze bekendheid in de omgeving van Beerse een snellere groei doormaakt.
        Op vraag van vele klanten blijven we ons aanbod nog verder uitbreiden en hebben we een extra samenwerking opgestart met HPX tapes met een aanbod van 200 referenties plakband alsook van het bekende merk Irwin voor alle soorten machine toebehoren (Boren, bitsen, zagen, enz...) met ruim 700 unieke producten.

         

        Fast forward naar 2023 inmiddels, Onze website ondergaat wederom een heuse transformatie met een nog duidelijkere uitstraling en een zeer overzichtelijke productcatalogus in combinatie met een nog betere gebruikerservaring.
        Met een productaanbod van circa 20.000 referenties was deze overzichtelijkere webshop meer dan nodig en we zijn zelf uiteraard zeer trots op het resultaat!
        Het komende jaar wordt de focus voornamelijk gelegd op toevoegingen van bepaalde functies om het onze klanten nog eenvoudiger te maken en verder te automatiseren om onze eigen werking ook verder te optimaliseren, voornamelijk om de sterke groei zo vlot mogelijk te laten verlopen. 
        In tussentijd hebben we ook nog enkele topmerken toegevoegd van Carat met professionele diamantgereedschappen, en hiernaast alle soorten schuurmaterialen van Klingspor, beide merken bieden topkwaliteit tegen scherpe prijzen! 

         

        Jaar na jaar blijven we dan ook gezond groeien, samen met u, onze trouwe klant!
        De leuke feedback & het vertrouwen dat jullie in ons hebben geeft ons de drive om constant te blijven verbeteren, te innoveren en te doen waar we inmiddels goed in zijn geworden. We zullen dan ook steeds blijven luisteren naar jullie opmerkingen, ons productaanbod op regelmatige basis blijven opbouwen en onze service nog trachtten te verbeteren!

      • Onze adressen

        Maatschappelijke zetel:

        Dybaco Bv - Dhz-proshop
        Heizijde 223
        2300 Turnhout
        België

         

        Ons afhaaladres:

        Dybaco Bv - Dhz-proshop
        Dennenlaan 12C
        2340 Beerse
        België

         

        Openingsuren te Beerse:

        Maandag: 9u - 17u
        Dinsdag: 9u - 18u30
        Woensdag: 9u - 17u
        Donderdag: 9u - 17u
        Vrijdag: 9u - 17u
        Zaterdag: 9u - 14u

        Onze webshop blijft uiteraard 24/7 beschikbaar.

      • Ons assortiment

        Soudal

        • Ruim 1100 unieke artikelen online terug te vinden bij Dhz-proshop.
        • We zijn officiele dealer van Soudal welke als enige in de Benelux écht alle producten van Soudal aanbied én nagenoeg alles per stuk!
        • Zeer grote eigen voorraad en vanwege dagelijkse leveringen door Soudal kunnen snelle leveringen steeds gegarandeerd worden.
        • Professioneel advies voor elke klant vanwege onze sterke persoonlijke link met de technische dienst aangezien elke toepassing verschillend is.
        • Alle soorten lijmen, voegkitten, Pu schuimen, ruwbouw assortiment, fiets reiniging producten (Lotto soudal assortiment) alsook toebehoren zoals steunblokjes, reinigers, voegvullingen en nog veel meer....

        Stanley

        • Professionele handgereedschappen van een gekend en betrouwbaar merk.
        • Het volledige Stanley product assortiment van hoogstaande kwaliteit.
        • Handgereedschappen, gipsplaat gereedschap, opberg oplossingen, meetinstrumenten, enz...
        • Circa 300 referenties op voorraad, snelle levering mogelijk van alle andere items!

        Irwin

        • Professionele machine toebehoren.
        • Steenboren, houtboren, metaalboren van hoogstaande kwaliteit.
        • Reciprozagen, decoupeerzagen, ...
        • Alle soorten bitsen van de standaard tot echte professionele kwaliteit met de Impact pro reeks

        Lenox

        • Professionele klokboren voor de vakman.
        • Ruim assortiment op voorraad en snelle levering mogelijk!

        Hewitool

        • Nieten en bradsen welke universeel ingezet kunnen worden op de meest gangbare luchtdruktoestellen.
        • Pins, minibrads en nieten voor interieur toepassingen.
        • Nagels voor algemeen schrijnwerk van sterke kwaliteit.

        Carat 

        • Diamantgereedschappen van topkwaliteit.
        • Diamantschijven & diamantboren voor alle soorten steen & tegels.
        • Alle toebehoren voor de diamantboren en diamantschijven.
        • Voegenfrezen, slijp- & schuurkoppen.
        • Tegelmontage systeem, ...

        Fischer

        • Unieke gekeurde kwaliteit op vlak van bouw en industriele toepassingen.
        • Pluggen, ankers, isolatiebevestigingen, chemische montage, kozijnmontage, enz...
        • Ruim 3500 unieke referenties, het complete aanbod voor elke toepassing.
        • Elk item ook per stuk verkrijgbaar voor de kleinere klussen.
        • Zeer groot assortiment op voorraad!

        Klingspor

        • Een aanzienlijk aanbod van circa 2000 referenties schuurmaterialen.
        • Schuurgereedschappen voor doe het zelver en professionele vakman.
        • Schuurpapier voor elke toepassing.
        • Snijschijven voor metaal en inox.
        • Draadborstels in alle soorten en maten voor elke toepassing, ...

        Bouten & schroeven

        • Dhz-proshop bevestigingen
        • Uitgebreide categorie van ruim 5000 artikelen.
        • Kwalitatieve bevestigingen tegen zeer scherpe prijzen.
        • Een compleet aanbod in bevestigingen, zowel per stuk als in volle verpakking.
        • Bouten, moeren, sluitringen, nagels, blindklinkbevestigingen, houtbevestigingen, metaalbevestigingen en stalen bevestigingen
        • Kwalitatieve materialen in blank staal, verzinkt staal, roestvrij staal, kunststof, messing & aluminium

        Elektro

        • Bals stekkers: Standaard stekkers, koppelstekkers, wandcontacten en toebehoren
        • Wago klemmen: Snelklemmen, lasklemmen, serviceklemmen, micro lasklemmen en lampklemmen
        • Kabelbinders in alle kleuren en afmetingen
        • Kabelschoenen in alle denkbare types
        • Krimpkousen, ...

        CMT - Garnotec

        • Frezen & klokboren van de beste kwaliteit.
        • Een ruim assortiment van bijna 4000 unieke referenties.
        • Alles voor houtbewerking en meer.
        • Een uniek aanbod Multitools met de kwaliteit vergelijkbaar aan Fein!
        • Bovenfrezen, wisselmessen, zaagbladen, ...

        HPX Tapes

        • Plakband voor elke toepassing.
        • 200 unieke producten.
        • Schilderstape, ductape, gaffertape, ...

        PBM's - Veiligheidsmaterialen

        • Kledij, fluo vestjes, kousen , kniebescherming.
        • Alle soorten handschoenen.
        • Gelaatbescherming: stofmaskers, veiligheidsbrillen, oorstopjes, ...
      • Onze waarden

        Klantvriendelijk, enthousiasme, gepassioneerd, betrokkenheid, flexibiliteit.

         

        Deze waarden zijn bij ons prioriteit en tonen onze passie voor bouw, doe het zelf en alles wat er mee te maken heeft. Elk bedrijf moet hiernaast rendabel zijn, maar dit wil niet zeggen dat we deze waarden niet blijven hanteren.

        Wij willen het verschil maken door u écht als een klant te behandelen zoals het hoort te zijn. We engageren ons ertoe om u verder te kunnen helpen met de juiste kwalitatieve materialen, de juiste technieken en de snelle levering die u nodig hebt om uw project snel en professioneel tot een goed einde te brengen.


        Ons enthousiasme om je te helpen steken we ook niet onder stoelen of banken. Het laat zien dat we gepassioneerd zijn in wat we doen en dit leid uiteindelijk tot een extra grote betrokkenheid bij jouw project of probleem. Het maakt ons blij als jij blij bent en dit bereiken we pas wanneer we je het juiste advies hebben kunnen geven en je de benodigde producten correct en tijdig thuis hebt om aan de slag te kunnen. Hiervoor gaan we dan ook ver en onze flexibileit kent weinig grenzen. Ben je bezig met een project en heb je dringend nog iets nodig, we staan voor je klaar om samen de snelste oplossing te zoeken voor jouw probleem op te lossen!

      • Onze toekomstvisie

        Er is geen tijd om stil te blijven staan, we moeten altijd vooruit blijven kijken en plannen maken voor de toekomst! We hebben alleszins nog veel in petto voor de toekomst en het stemt ons tevreden dat we deze toekomst samen met jullie kunnen opbouwen. Elk jaar zullen we een beetje dichter bij onze doelstellingen komen maar we beseffen goed genoeg dat we dit enkel met jullie steun kunnen realiseren. 

         

        Onze filosofie: Niet teveel denken, gewoon doen! Geen woorden maar daden.

         

        En dit zie je inmiddels terug in onze historiek wat we allemaal reeds gerealiseerd hebben samen met jullie. We behouden ten alle tijde onze nuchtere ondernemersmentaliteit en zullen deze dan ook zo goed mogelijk inzetten. Een idee is niets waard zonder uitvoering en al kan het gebeuren dat niet al onze ideeën even succesvol zijn, we werken er elke dag opnieuw aan om elk idee zo goed mogelijk uit te voeren. 
        Stap voor stap denken we vooruit en samen met u maken we de toekomst!