Close
Alle producten
    Filters
    Voorkeur BTW
    Zoek

    Veelgestelde vragen

    Zoek

    • Bestellen

      Bekijk alle info & veelgestelde vragen over bestellen hieronder.
      Twijfel je nog aan iets of heb je nog vragen, laat het ons dan zeker weten!

      • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

        Een bestelling plaatsen gaat snel en gemakkelijk.
        Heb je al een account? Meld je dan eerst aan om snel je order af te kunnen werken.

        Heb je nog geen account? Maak je persoonlijke account aan met enkel je mailadres en een wachtwoord naar keuze of maak er 1 aan tijdens het afrekenproces.

        Plaats de gewenste artikelen in je winkelmandje door bij het product op de grote groene knop 'Bestel nu' te klikken.
        Het artikel wordt automatisch in je winkelmandje rechtsboven geplaatst.
        Heb je alles gevonden wat je zocht? Ga dan naar het winkelmandje, pas eventueel de aantallen aan en volg alle stappen om je bestelling af te rekenen. 

      • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

        Heb je een foutief factuur- of leveradres opgegeven? Of wens je de bestelde producten te wijzigen?
        Laat het ons tijdig weten via een mailtje met je order referentie en de gewenste wijzigingen en onze klantenservice helpt je zeer graag verder!
        Van zodra je van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen kunnen we je bestelling niet meer wijzigen.

      • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

        Toch van gedacht verandert of een foutieve bestelling geplaatst?
        Dit kan uiteraard gebeuren en om deze te annuleren doen we echt niet moeilijk.
        Stuur ons gewoon een mailtje met je order referentie en we zorgen ervoor dat je order geannuleerd wordt.
        Laat het ons wel zo snel mogelijk weten, van zodra je een verzendbevestiging hebt ontvangen kunnen we dit niet meer annuleren.

        Heb je reeds een betaling uitgevoerd? Ook hier zorgen we ervoor dat dit binnen de 48u wordt terug gestort!

      • Ik wil mijn bestelling annuleren maar deze is reeds onderweg.

        Is je pakketje reeds verzonden? Weiger het dan bij ontvangst als het bij je thuis aangeboden wordt. Het wordt dan gewoon naar ons retour gestuurd.
        Indien je voor levering in een afhaalpunt hebt gekozen, laat het dan liggen en het pakketje wordt automatisch na 2 weken naar ons retour gestuurd.

        Belangrijk:
        De retourkosten worden verrekend bij het terug betalen van je bestelling. 
        Het resterende bedrag wordt binnen 48u na ontvangst van de retour naar je rekening over geschreven.

        Heb je het pakketje toch ontvangen of afgehaald in een postpunt, bekijk dan ons hoofdstuk over 'ruilen & retouren' om je pakketje snel terug te sturen.

      • Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?

        Wij voorzien voor elke betaalde bestelling een officiele factuur, zowel voor particulieren als professionelen.
        Van zodra een bestelling compleet verzonden is, wordt er automatisch binnen de 5 werkdagen een factuur naar het mailadres in de facturatie gegevens verzonden.

      • Hoe word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

        Om je niet teveel mails te sturen ontvang je van ons enkel een orderbevestiging, een verzendbevestiging en wat later een factuur.

        Bij het plaatsen van je order ontvang je een orderbevestiging met nuttige info alsook een pdf bijlage met nogmaals je volledige order info.
        Van zodra je bestelling bij ons vertrekt mailen we je een verzendbevestiging met een tracking nummer en info over welke goederen er juist zijn verzonden.
        In sommige gevallen kan het gaan om gedeeltelijke verzendingen als bepaalde producten niet voorradig zijn.
        Als je bestelling compleet verzonden is zul je enkele dagen later nog een factuur toegestuurd krijgen.

        Je kan de status van je order ook ten alle tijde opvolgen via je account.

        Orderstatus:

        • In afwachting: Je hebt gekozen voor 'Vooruitbetaling' of er is iets mis gegaan bij het betalen als je voor 'Directe online betalingen' hebt gekozen.
        • Verwerken: Je betaling is goed ontvangen en je order wordt verder verwerkt.
        • Compleet: Je bestelling is volledig.
        • Geannuleerd: Bij het afrekenproces via 'Online betalingen' heb je de betaling geannuleerd of je order werd automatisch op 'Geannuleerd' geplaatst na 14 dagen zonder de betaling te ontvangen.

        Verzendstatus:

        • Nog niet verstuurd: Staat je bestelling 'In afwachting', dan wachten we nog even op je betaling. Staat je bestelling in 'Verwerken' dan zijn we hard aan het werken om deze zo snel mogelijk compleet te maken!
        • Gedeeltelijk verzonden: We konden je order niet onmiddellijk compleet maken maar om je niet te lang te laten wachten hebben we al verzonden wat we beschikbaar hadden.
        • Verzonden: je bestelling is volledig afgewerkt en compleet verstuurd!
      • Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging via e-mail ontvangen?

        Kijk volgende dingen zeker na:

        Heb je het correcte e-mail adres ingevuld? 
        Kijk je order gegevens na via je account en pas dit aan indien nodig. 

        Onze bevestiging e-mail zit misschien bij je spam?
        Je kan ons vertrouwen, wij sturen je niets ongewenst! Ons mailadres voor orderbevestigingen is steeds '[email protected]'

        U heeft uw bestelling niet goed afgerond?
        Er wordt je pas een mail toegestuurd als je je bestelling effectief hebt bevestigd door op de groene knop 'Bevestigen' te klikken in de overzicht pagina tijdens het afrekenproces. 

        Het kan uiteraard ook aan ons liggen vanwege een technische storing.
        Kijk even in je account gegevens bij 'Bestellingen', staat hier niets en heb je toch alle stappen goed doorlopen?
        Contacteer ons even en we trachtten het samen op te lossen.

      • Wat als ik een foutmelding krijg tijdens het afwerken van mijn bestelling?

        Zeer spijtig dat dit zou gebeuren maar wij trachtten onze webwinkel zo accuraat mogelijk te laten werken om eventuele foutmeldingen te voorkomen.
        Toch een probleem dat u niet opgelost krijgt? 
        Contacteer ons en we zoeken het onmiddellijk voor je uit!

      • Bekijk de uitgebreide uitleg 'Hoe een bestelling te plaatsen'.

        Volg deze 6 duidelijke stappen en ontdek hoe simpel het is!

        1. Product selecteren

        • Open het gewenste product en pas eventueel het de aantallen aan en klik op de knop ‘Bestel nu’. Je kan te allen tijde in de winkelwagen het gewenste aantal nog aanpassen..

        2. Winkelmandje

        • Het maakt niet uit waar je je op onze shop bevindt, je vindt je mandje altijd bovenaan de pagina terug. Eenmaal je winkelmandje geopend, zie je uit welke producten je bestelling bestaat. Wil je meer dan 1 stuk bestellen, pas het aantal aan door op de pijltjes ernaast te klikken of geef gewoon je gewenste hoeveelheid in. Heb je alles wat je wilt, werk je bestelling af door op ‘Ik ga bestellen’ te klikken. Hier kan je al je gegevens invullen en je account onmiddellijk aanmaken dmv een wachtwoord in te geven. Hiermee bespaar je jezelf veel tijd in de toekomst door gewoon in te loggen bij een volgend bezoek, al je bestellingen en informatie zijn steeds vooraf ingevuld en een snelle checkout is hierdoor gegarandeerd.

        3. Aanmelden

        • Heb je al een account? Log dan eerst in met je persoonlijke gegevens door bovenaan op ‘Aanmelden’ te klikken. Heb je nog geen account? Geen probleem, tijdens het ingeven van je bestelling kan je een paswoord invullen en je account wordt onmiddellijk aangemaakt.

        4. Adresgegevens

        • Is je account aangemaakt en ben je aangemeld? Je adresgegevens zijn automatisch ingevuld tijdens je bestelproces. Als je gewenste verzendadres verschillend is van je factuuradres, kijk dit dan goed na bij het afwerken van je order, we willen toch zeker dat je pakketje op de juiste bestemming komt!

        5. Betaalwijze

        Tja, betalen moet ook gebeuren, gelukkig niet het moeilijkste om te doen met onze diverse opties:

        • Directe online betalingen
          Via deze weg kan je uit een zeer uitgebreid aanbod betaalopties kiezen, er wordt rekening gehouden met mobiele betalingen, standaard online betalingen en buitenlandse klanten. Op het icoontje naast deze betaalmethode zie je welke keuzes er allemaal beschikbaar zijn. Je wordt automatisch door verwezen naar het beveiligde betaal platform van Mollie waar je jouw persoonlijke betaalkeuze kan maken. Wij ontvangen onmiddellijk een bewijs van betaling.
        • Bankoverschrijving
          Je ontvangt van ons een orderbevestiging met alle info om de betaling via je home banking (PC banking) in te geven. Of u mailt ons dan het betalingsbewijs en we verzenden uw goederen onmiddellijk, of wij sturen uw goederen op van zodra het bedrag op onze rekening staat.
        • Betaling na levering
          Deze optie wordt enkel aangeboden voor onze zakelijke klanten. Mail ons als u hiervan gebruik wenst te maken. Uw eerste bestelling betaald u alvorens de goederen verzonden worden. Na controle van uw bedrijfsgegevens krijgt u 30 dagen uitstel van betalen.

        6. Overzicht

        Controler nog even al je gegevens.

        • Heb je de juiste aantallen in je winkelmandje geplaatst?
        • Heb je alle benodigde producten opgezocht?
        • Klopt je facturatie- en verzendadres?
        • Heb je de juiste betaalwijze aangeduid?
        • Als alles klopt, klik op ‘Bevestigen’, voer je betaling uit naar keuze, en wij doen de rest!
    • Afrekenen

      In dit hoofdstuk vind je alle benodigde info over betalen in onze webshop.
      Vind je geen antwoord op jouw vraag, laat het ons dan zeker weten!

      • Hoe kan ik betalen?

        We maken het je graag gemakkelijk door een zeer ruim aanbod van betaalopties aan te bieden.

        • Vooruitbetaling

        Je ontvangt van ons een orderbevestiging met alle info om de betaling via je home banking (PC banking) in te geven.
        Of u mailt ons dan het betalingsbewijs en we verzenden uw goederen onmiddellijk, of wij sturen uw goederen op van zodra het bedrag op onze rekening staat.

        • Directe online betaling

        Na het bevestigen van je bestelling wordt je automatisch door verwezen naar het betaalplatform Mollie via een beveiligde verbinding. Hier kan je jouw gewenste betaaloptie kiezen (Apple pay, ING bank, KBC bank, Belfius bank, Bancontact / Mister cash, Visa / Mastercard, Maestro, Giropay, CB, Ideal & Sofort banking). Kies jouw gewenste methode, volg de stappen en we ontvangen onmiddellijk een bewijs van betaling.

        • Betaling na levering

        Deze optie wordt enkel aangeboden voor onze zakelijke klanten. Mail ons als u hiervan gebruik wenst te maken. Uw eerste bestelling betaald u alvorens de goederen verzonden worden. Na controle en goedkeuring van uw bedrijfsgegevens krijgt u 30 dagen uitstel van betalen.

      • Kan ik contant betalen?

        Afhaalpunt te Turnhout (Enkel op afspraak):

        Hier kan je enkel met cash geld betalen.

        Afhaalpunt te Beerse (tijdens openingsuren):

        Hier kan je zowel met cash als kaart betalen.


        Als je toch graag met de kaart afrekent kan je tijdens het plaatsen van je bestelling deze onmiddellijk afrekenen met onze betaaloptie 'Directe online betaling' en kan je jouw bestelling snel en gemakkelijk ophalen.

      • Kan ik achteraf betalen?

        Betalen na levering wordt enkel aangeboden aan onze professionele klanten.
        Heb je een geldig btw nummer en wens je hiervan gebruik te maken, contacteer ons dan even of lees er alles over in onze rubriek 'Zakelijk'.

      • Is jullie betaalomgeving beveiligd?

        Bij Dhz-proshop maken we altijd gebruik van een beveiligde betaalomgeving.
        Hiervoor werken we samen met Mollie om alle elektronische betalingen via een beveiligde SSL-verbinding te garanderen.

      • Kan ik producten BTW-vrij bestellen?

        Al onze producten worden vanuit België verstuurd en als je een internationale klant bent (binnen Europa) met een geldig BTW nummer dan zal ons systeem je bestelling BTW-vrij registreren. Dit wordt dan als een intracommunautaire transactie aanzien en je bestelling wordt aan het 0% btw tarief geleverd.
        Bij het aanmaken van een bestelling zal ons systeem je btw nummer vergelijken in VIES, het systeem voor de uitwisseling van BTW-informatie en geldigverklaring van BTW-nummers. Indien je een geldig btw nummer opgeeft krijg je automatisch het 0% BTW (VAT) tarief toegewezen.

      • Wat als mijn BTW nummer niet als geldig wordt aanvaard?

        Controleer de volgende dingen:

        • Heb je de BTW nummer correct ingegeven?
        • Geef de BTW nummer met landscode. (vb.: BE0123456789)
        • Controleer zelf je BTW nummer op VIES.

        Ondervind je alsnog problemen om je bestelling af te werken, mail ons en we zoeken het samen uit. Je kan je bestelling eventueel ook als 'Particulier' afwerken om een snelle verwerking te garanderen en we kunnen dit nadien nog aanpassen als je BTW gegevens verder werden nagekeken.

      • Bekijk hier alle gedetailleerde info over onze betaal methode's.

        Bij Dhz-proshop zorgen we ervoor dat betalen zeer eenvoudig én veilig is voor elke klant!
        Met onze uitgebreide betaal mogelijkheden kan iedereen snel en eenvoudig zijn bestelling afrekenen.

        Betaalmethode

        Betaalkosten

        Mobiele betalingen

        • ING Bank
        • KBC/CBC
        • Belfius Bank
        • Apple Pay

        Gratis

        Online betalingen

        • Bancontact / Mister Cash
        • Visa / Mastercard
        • Maestro
        • Giropay
        • CB (Carte Bancaire)

        Gratis

        Overige financiele instellingen

        • Ideal
        • Sofort Banking

        Gratis

        Mobiele betalingen

        Betaal snel en gemakkelijk met een mobiel toestel via je eigen bankapplicatie.
        De betaling gebeurt op je eigen vertrouwde manier en je bestelling word met enkele klikken onmiddellijk afgerekend.

        Welke bankinstellingen bieden we aan?

        • ING Home Pay
        • KBC/CBC
        • Belfius Bank
        • Apple Pay

        Hoe kun je betalen met de optie mobiele betalingen?

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Betaalwijze' voor 'Directe online betaling'.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je wordt nu doorgestuurd naar een beveiligde link van Mollie.
        • In deze beveiligde omgeving kan je jouw eigen bankinstelling kiezen.
        • Je wordt nu door verwezen naar je eigen bankapplicatie om je betaling verder af te ronden.
        • Wij ontvangen bevestiging van betaling en je order wordt onmiddellijk verwerkt.

        Online betalingen

        Nog steeds de meest gekende en gebruikte manier om online betalingen uit te voeren.
        Met deze betaalmethode kan je met je bankkaart en je kaartlezer op een veilige manier snel en eenvoudig betalen bij Dhz-proshop.

        Welke opties bieden we allemaal aan?

        • Bancontact/Mister Cash
        • Visa/Mastercard
        • Maestro
        • Giropay
        • CB (Carte Bancaire)

        Hoe kun je betalen met deze online betaalmethode?

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Betaalwijze' voor 'Directe online betaling'.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je wordt nu doorgestuurd naar de beveiligde website van Mollie.
        • Je krijgt hier de keuze van betaling te zien, klik op 1 van bovenstaande opties.
        • Je word automatisch door verwezen naar een beveiligde pagina waar je je betaling met je bankkaart en kaartlezer kan uitvoeren.
        • Wij ontvangen bevestiging van betaling en je order wordt onmiddellijk verwerkt.

        Overige bankinstellingen

        Met deze betaalopties bieden we vooral onze internationale klanten een mogelijkheid om met hun eigen, meest gekende optie, te betalen.
        Ook met deze betaalmethode kan je op een veilige manier met je bankkaart en je kaartlezer snel en eenvoudig betalen bij Dhz-proshop.

        Welke opties bieden we allemaal aan?

        • Ideal
        • Sofort banking

        Hoe kun je betalen met deze deze overige betaalmogelijkheden?

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Betaalwijze' voor 'Directe online betaling'.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je wordt nu doorgestuurd naar de beveiligde website van Mollie.
        • Je krijgt hier de keuze van betaling te zien, klik op 1 van bovenstaande opties.
        • Je word automatisch door verwezen naar een beveiligde pagina waar je je betaling onmiddellijk kan uitvoeren.
        • Wij ontvangen bevestiging van betaling en je order wordt onmiddellijk verwerkt.

        Bankoverschrijving

        Betaal je toch liever gewoon op je vertrouwde manier zonder door verwezen te worden naar een externe partner?
        Kies voor onze optie "Bankoverschrijving".
        Je ontvangt een mailtje met alle benodigde betaalgegevens na het afronden van je bestelling en je betaald wanneer het voor jou uitkomt!
        Hou er wel rekening mee dat we je order pas verzenden na we de betaling hebben ontvangen en dat we orders die na 14 dagen niet betaald zijn, automatisch annuleren.

        Waarom kiezen voor betalen met Bankoverschrijving?

        • Betalen met Bankoverschrijving is altijd volledig gratis.
        • Je kan betalen wanneer en hoe je dat zelf wilt vanuit je eigen vertrouwde omgeving.

        Hoe kan je betalen met bankoverschrijving?

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Betaalwijze' voor Bankoverschrijving.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je ontvangt een mail met al de benodigde betaal gegevens om uw order af te rekenen.
        • Wij ontvangen hiervan een bevestiging maar zullen je order verwerken van zodra het bedrag op onze rekening staat.
          (Hou er rekening mee dat dit soms tot enkele dagen kan duren)
        • Sneller uw bestelling ontvangen? Stuur ons het betaalbewijs per mail door en je order wordt onmiddellijk verwerkt.

        Niet zeker hoe je een bestelling kan plaatsen?

        Bekijk dan zeker onze sectie 'Bestellen'.
        Hier vindt je een overzichtelijk stappenplan om jouw producten snel en eenvoudig te bestellen en af te rekenen.

    • Verzenden & afhalen

      alle info over verzendingen en afhalingen

      • Wat is de levertermijn?

        Bestellingen van voorraadproducten welke voor 16u geplaatst en betaald zijn, worden nog dezelfde dag verzonden.
        Zendingen binnen Belgie worden op 1-2 werkdagen uitgeleverd.
        Internationale zendingen worden binnen de 2-3 werkdagen geleverd.
        Indien wij uw bestelde goederen niet voorradig hebben en ze niet kunnen leveren binnen de termijn die op de product detail pagina vermeld wordt, dan zullen we u persoonlijk contacteren en een geschatte levertermijn doorgeven.
        Moest het dan toch te lang duren voor u kan u zonder kosten uw bestelling annuleren en betalen wij u onmiddellijk terug.

      • Wanneer verzenden jullie?

        Al onze bestellingen worden verwerkt en verzonden tot 16u elke werkdag.
        Als je bestelde product(en) voorradig is/zijn en je rekent je order af voor 16u wordt deze nog dezelfde werkdag verstuurd.
        Elke bestelling geplaatst op zaterdag en zondag wordt maandag verder verwerkt.

      • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

        Leveringen in Belgie:

        • In een Bpost of DPD afhaalpunt geleverd van 0 tot 14.99€: 6.25€
        • In een Bpost of DPD afhaalpunt geleverd van 15 tot 99.99€: 4.95€
        • Thuis of op kantoor geleverd van 0 tot 14.99€: 7.95€
        • Thuis of op kantoor geleverd van 15 tot 99.99€: 5.95€
        • Bestellingen vanaf 100€ inclusief btw worden steeds gratis geleverd.

        Leveringen in Nederland & Duitsland:

        • Ophalen bij een DPD afhaalpunt van 0 tot 99.99€: 7.95€
        • Ophalen bij een DPD afhaalpunt vanaf 100€: Berekend op aankoop bedrag
        • Thuis of op kantoor geleverd van 0 tot 99.99€ : 9.45€
        • Thuis of op kantoor geleverd vanaf 100€ : Berekend op aankoopbedrag

        Leveringen in Frankrijk:

        • Ophalen bij een DPD afhaalpunt van 0 tot 99.99€: 11.95€
        • Ophalen bij een DPD afhaalpunt vanaf 100€: Berekend op aankoop bedrag
        • Thuis of op kantoor geleverd van 0 tot 99.99€ : 13.95€
        • Thuis of op kantoor geleverd vanaf 100€ : Berekend op aankoopbedrag

        Leveringen naar andere landen in de Europese unie:

        • U krijgt de leveringskost te zien bij het afronden van uw bestelling of je kan onze handige tool gebruiken om je transportkost te berekenen. Deze tool vind je in het winkelmandje en is enkel gebaseerd op het land naar waar de goederen moeten verstuurd worden.

        Voor de naburige landen van België zal u ook steeds de mogelijkheid hebben om uw bestelling gratis af te halen in ons afhaalpunt te Beerse.

      • Wordt mijn bestelling steeds in 1 pakket verzonden?

        Als uw bestelde goederen te groot of te zwaar zijn om in 1 colli te verzenden zullen wij dit in meerdere colli’s opsturen. 
        Natuurlijk betaald u hiervoor niets extra en u krijgt voor elk pakket een unieke tracking nummer zodat je altijd op de hoogte blijft waar je pakket(en) is/zijn.

      • Mijn order blijft op status 'Verwerken' staan.

        Wij verwerken elke bestelling uiteraard zo snel mogelijk maar het kan gebeuren dat een item niet voorradig is op het moment van je bestelling.
        Hiervoor tonen we dan ook bij elk product de geschatte levertermijn op de product detail pagina rechts onderaan.
        Bij Soudal items is dit doorgaands 1-3 werkdagen, bij andere leveranciers doorgaands 3-6 werkdagen.

        Loopt de levertermijn toch langer uit dan verwacht, dan houden we je zeker op de hoogte!

      • Ik heb mijn pakket niet ontvangen!

        Zeer spijtig dat dit voorkomt maar helaas gebeurt het soms wel. Sorry hiervoor!
        Als je 4 dagen na verzending nog niets hebt ontvangen, laat het ons dan zeker weten, dan gaan wij er mee aan de slag en proberen je zo snel mogelijk verder te helpen.

      • Kan ik mijn pakketten ook ergens af komen halen?

        Ja, dit kan. Wij hebben een gratis afhaalpunt in Beerse.
        Ben je van deze omgeving en wil je je goederen snel afhalen? 
        Duid deze optie dan zeker aan bij het afronden van je bestelling en wij contacteren je zo snel mogelijk van zodra je bestelling compleet is!

        Ons adres:

        Dhz-proshop
        Dennenlaan 12C
        2340 Beerse
        België

        Openingsuren:

        Maandag tot en met vrijdag: 7u30 - 18u30
        Zaterdag: 9 - 16u

      • Mijn pakket was onvolledig.

        Ook wij maken wel eens een fout en als dit het geval is doen wij er alles aan om ze recht te zetten. 
        Heb je niet alles gekregen wat je bestelde? 
        Contacteer ons en we zoeken het zo snel mogelijk voor je uit!
        Het kan natuurlijk ook zijn dat uw bestelling in meerdere colli’s is verzonden en er op 1 van deze pakketten vertraging zit. 
        Normaal moet u dan ook via onze verzendbevestiging meerdere tracking nummers door hebben gekregen.

      • Het geleverde product is beschadigd.

        Onze excuses op voorhand! Ook wij zijn hiervoor afhankelijk van onze transporteur maar wij willen dit natuurlijk wel zo snel mogelijk oplossen voor u.
        Bezorg ons hiervoor voldoende foto's van zowel de buiten verpakking als het beschadigd product.
        Des te meer info u ons bezorgt, des te sneller kan uw aanvraag afgehandeld worden.
        Met deze bewijsstukken kunnen wij een claim indienen bij onze transporteur en kunnen we u ook veel sneller verder helpen!
        Wij bekijken uw aanvraag en u ontvangt ten laatste binnen de 24u een antwoord van ons hoe we dit voor u in orde gaan brengen.

      • De status van mijn bestelling staat op geannuleerd.

        Heeft u de betaaloptie 'Vooruitbetaling' aangeduid tijdens het plaatsen van uw bestelling? Dan kan het zijn dat we nog geen betaling hebben ontvangen en wordt je bestelling automatisch op geannuleerd geplaatst na 14 dagen.
        Heb je de optie 'Directe online betalingen' aangeduid en heb je tijdens het betaalproces op geannuleerd geklikt, dan wordt je bestelling hierdoor ook op geannuleerd geplaatst.
        In beide gevallen kan je nog steeds de betaling uitvoeren en ons hiervoor een mailtje sturen zodoende we je bestelling alsnog snel kunnen verwerken!

      • Naar welke landen versturen jullie nog?

        Wij aanvaarden bestellingen van alle EU-lidstaten, dit omvat volgende lijst:

        • België Litouwen
          Bulgarije Luxemburg
          Denemarken Nederland
          Duitsland Oostenrijk
          Estland Polen
          Finland Portugal
          Frankrijk Roemenië
          Griekenland Slovenië
          Hongarije Slowakije
          Ierland Spanje
          Italië Tsjechië
          Kroatië Verenigd Koninkrijk
          Letland Zweden
    • Ruilen & retouren

      Bekijk alle info over ruilen & retouren

      • Onze beloftes!

        • 14 dagen bedenktijd op al je producten.
        • 2 jaar fabrieksgarantie.
        • Product ruilen? Na ontvangst verzenden we nog dezelfde dag je nieuwe product.
        • Geld terug? Na ontvangst wordt het bedrag binnen 3 werkdagen terug geboekt.
        • Bij defect, bekijk onze pagina over Garantie & reparatie.
      • Zijn er uitzonderingen op retouren?

        Sommige producten vallen onder uitzonderingen:

        • Gebruikte of geopende producten.
        • Cadeaubonnen en tegoedbonnen.
        • Beschadigde goederen waarbij de schade niet door de transporteur werd veroorzaakt.

      • Hoe meld ik mijn retour aan?

        Stap 1 - Meld je retour aan.

        Is je bestelling minder dan 14 dagen geleden geplaatst, dan zal je in je overzicht een knop zien staan 'Retourneren artikel(en)'. Klik hierop en een nieuwe pagina opent. Hier vind je alle bestelde producten, selecteer welk item en hoeveel stuks je wenst terug te sturen, kies je reden van retour, welke actie je wilt dat we ondernemen, geef eventueel een commentaar in en bevestig je retourverzoek.

        Stap 2 - Maak je retourlabel aan.

        We maken het je graag gemakkelijk om je retour in orde te brengen, hiervoor bieden we je dan ook verschillende mogelijkheden.

        Optie 1.
        Deze optie is enkel mogelijk als je een tracking nummer hebt waarmee we jouw order eerder hebben toegestuurd, gebaseerd op deze info kan je zeer snel een retourlabel aanmaken.
        Meld je retourzending aan via ons eigen retour platform: https://dhz-proshop.shipping-portal.com/rp/.
        Geef je postcode en je tracking nummer in en alle gegevens worden automatisch ingevuld.
        Volg verder simpelweg de opgegeven stappen, print je label af, plak deze aan de bovenkant van het pakket en breng het binnen in een postkantoor.

        Optie 2.
        Je kan ons contacteren en wij zorgen ervoor dat je een retourticket doorgemaild krijgt.
        Print deze label af, plak deze aan de bovenkant van het pakket en breng het binnen in een postkantoor.

        Optie 3.
        Je kan zelf een label aanmaken via volgende link: https://parcel.bpost.be/nl/create-label
        Print deze label af, plak deze aan de bovenkant van het pakket en breng het binnen in een postkantoor.

        Optie 4.
        Je kan met je pakket naar een postkantoor gaan, geef aan naar waar je het wenst terug te sturen en zij brengen de verzending in orde voor je.

        Ons retour adres:
        Dybaco bv - Dhz-proshop
        Dennenlaan 12C
        2340 Beerse
        België

        Opgelet: Gelieve er rekening mee te houden dat we de eventuele retourkost verrekenen in de terugbetaling van je goederen.

      • Worden er retourkosten aangerekend?

        Ja, bij elke retour zending zijn we genoodzaakt om de gemaakte transportkosten aan te rekenen.
        Dit wordt gedaan dmv de transportkosten af te houden van het terug te betalen bedrag van uw product(en).

      • Wat is de status van mijn retourzending?

        In je account kan je de status van je retouren netjes opvolgen.
        We zullen je ook informeren via mail van zodra we je pakketje goed hebben ontvangen over de verdere afhandeling ervan.

      • Wat zijn de retourvoorwaarden?

        • Je retour aanmelden kan binnen 14 dagen, na ontvangst van je product.
        • Terugsturen doe je in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).
        • Na 14 dagen is het niet meer mogelijk om terug te sturen via onze retourprocedure maar moest het toch zijn dat je hierna iets terug wilt sturen, contacteer ons dan.
        • Afhankelijk van de termijn die werd overschreden en de aard van het product kunnen we het alsnog terug nemen mits een waarde vermindering.
        • Dit betekent dat je dan nog een bepaald percentage terug gestort krijgt en niet de volledige waarde van het item.
      • Wat als ik geen retourlabel kan printen?

        Ga met je pakketje naar een postpunt en laat de medewerker een label aanmaken met onderstaand adres.

        Dybaco bv - Dhz-proshop
        Dennenlaan 12C
        2340 Beerse
        België

        Je kan de label onmiddellijk afrekenen in het postpunt en van zodra we de goederen in goede staat retour ontvangen krijg je de waarde van de producten terug gestort.

      • Hoe snel wordt een retour verwerkt?

        Van de tijd dat je je pakketje binnen brengt bij een postpunt tot de terug betaling van de goederen dien je te rekenen op circa 5 werkdagen.
        Als alles vlot verloopt ontvangen we je retour binnen 2 werkdagen terug in onze magazijnen na afgifte in het postpunt, de goederen worden gecontroleerd en als alles zich nog in goede staat bevind zal onze boekhouding het bedrag binnen 3 werkdagen aan je terug storten.

    • Garantie & reparatie

      vind alles over garantie & reparatie

    • Promotie & kortingen

      promos

      • Hoe kan ik gebruik maken van een promotiecode?

        Op het moment dat u alle gekozen producten in uw winkelwagen geplaatst heeft, vind je in het winkelmandje een veld 'Kortingcode'. Vul hier je code in en klik op 'Toepassen'. Het bedrag van je kortingcode wordt automatisch verrekend met je totaalbedrag en de reductie wordt getoond in het overzicht.

      • Kunnen jullie een korting toepassen op een reeds geplaatste bestelling?

        Het is niet mogelijk om een korting achteraf nog toe te kennen indien de bestelling reeds geplaatst en betaald werd.

      • Kunnen jullie kortingen geven bij grotere afnames?

        Heb je een groter project in het vooruitzicht of heb je een groter aantal nodig van een specifiek product?
        Neem dan contact met ons op met de beschrijving van het product en het gewenste aantal en wij beantwoorden dit met een gepaste offerte binnen de 24u.

      • Kan ik bij jullie artikelen in promotie vinden?

        Wij plaatsen van tijd tot tijd artikels in promotie voor een bepaalde periode. Deze promo's kan je herkennen door het groene promo balkje in de hoek van de product foto's.
        Profiteer er snel van, dit zijn steeds tijdelijke promo's om producten extra in de kijker te plaatsen. Je kan hierdoor échte koopjes doen!

      • Welke acties doen jullie doorheen het jaar?

        - Met het Weekend van de klant krijgt elke klant die een bestelling plaatst tijdens dit weekend een leuke unieke attentie.

        - Dé Black Friday - Cyber Monday 4-daagse is hét evenement van het jaar bij ons: Elk product wordt tegen aanzienlijke kortingen aangeboden in de shop.

        - We hebben gans het jaar doorlopende kortingen met onze OP = Op producten en de artikelen die gemarkeerd zijn met Promo. In beide gevallen zal dit duidelijk getoond worden bij elk item en zal hierbij ook het product steeds zéér scherp afgeprijsd zijn.

    • Productinfo

      Productinfo

      • Zijn alle producten steeds in voorraad?

        Wij hebben een ruime voorraad van onze merken, al kan het uiteraard voorkomen dat we op moment van bestelling een stockbreuk hebben of dat het een afwijkend product is dat we zelf niet standaard op vooraad houden.
        In dergelijke gevallen zal de levertermijn uitlopen tot maximum 6 werkdagen.
        Hiervoor geven we ook een levertermijn indicitatie bij al onze producten, deze vind je rechtsonder in een product detail.
        In grote lijnen zal je hier 1-3 werkdagen tegen komen of 3-6 werkdagen.

        Moest de termijn alsnog uitlopen hoor je het zeker van ons en trachtten we je een alternatief voor te stellen of indien je erop kan wachten doen we ons uiterste best om alles zo snel mogelijk geleverd te krijgen.

      • Wat als een product niet meer leverbaar is?

        Het kan uiteraard voorvallen dat een product niet meer leverbaar is en dat onze leverancier ons hier niet van op de hoogte heeft gesteld waardoor we het item ook nog niet uit onze winkel hebben gehaald.
        In dit geval zullen we je persoonlijk contacteren en indien mogelijk je een alternatief product voorstellen.
        Moest er geen alternatief beschikbaar zijn, dan gaan we uiteraard over tot onmiddellijke terug betaling van het product!

      • Hoe kan ik een product terug vinden?

        Op elke pagina in onze webshop vind je steeds de zoekbalk bovenaan. Hier kan je een deel van je zoekwoord opgeven, een volledige omschrijving, een EAN code of zelfs een artikelnummer als je deze bij de hand hebt.
        Als er een product is dat voor 1 van deze zaken in aanmerking komt worden alle gerelateerde items aan je getoond.
        Je kan eventueel ook op onze zoekpagina geavanceerd zoeken op categorieën, subcategorieën, prijsbereik ingeven of in de product omschrijvingen laten zoeken.

      • Ik vind een product niet.

        Komt er toch geen product uit de zoek resultaten of vind je het gewenste item niet in onze shop, mail ons en we trachtten je zo goed mogelijk verder te helpen.
        We kunnen nog meer leveren dan we in onze webshop publiceren, we werken er dan ook elke dag hard aan om producten toe te voegen en ons aanbod zo compleet mogelijk te maken.

      • Hoe kan ik een product vergelijken met een ander product?

        Bij elk product vind je een knop om je product toe te voegen aan de vergelijking. Je kan hier maximum 4 items aan toevoegen.
        Van zodra je het product hebt toegevoegd aan de vergelijking krijg je een groene banner te zien waarmee je de vergelijking kan bekijken of je er ten alle tijde naartoe gaan via deze link: 'Product vergelijking'

      • Ik heb geregeld dezelfde producten nodig, kan ik deze eenvoudig opnieuw bestellen?

        Log in met je account en ga naar 'Mijn bestellingen'.
        Open de bestelling met de producten die je steeds terug nodig hebt en klik op 'Opnieuw bestellen'.
        De vermelde producten worden automatisch in je winkelmandje geplaatst en je kan je bestelling onmiddellijk afwerken.

        Of

        We bieden al onze klanten de mogelijkheid om een 'Bestellijst' aan te maken. (Je dient hiervoor wel aangemeld te zijn met je account)
        Met deze functie kan je jouw meest bestelde of favoriete items snel en eenvoudig toevoegen door op het 'Bestellijst' icoontje te klikken welk getoond wordt naast elk product. De aangeduide producten worden dan automatisch aan deze lijst toegevoegd en je kan jouw lijst dan onmiddellijk raadplegen via je account onder het tabje 'Mijn bestellijst'. Je kan de producten ook eenvoudig terug verwijderen uit de lijst door nogmaals op het icoontje naast het product te klikken of naar je bestellijst te gaan en het daar te verwijderen.
        Als je de gewenste producten heb toegevoegd en je gaat naar jouw bestellijst, dan kan je simpel en snel het gewenste aantal ingeven en het product direct toevoegen aan je winkelmandje.

    • Zakelijk

      Zakelijk

      • Kan ik betalen na levering?

        Volg deze stappen om gebruik te maken van betaling na levering:

        • Maak een account aan in onze webwinkel en vermeld zeker je BTW-nummer.
        • Stuur ons een mailtje en vermeld dat je wenst te betalen na levering.
        • Je 1ste bestelling dien je altijd af te rekenen alvorens we deze opsturen.
        • Binnen de 24h ontvang je antwoord van jouw accountmanager of je al dan niet in aanmerking komt.
        • Bij positieve bevestiging krijg je in het afreken gedeelte voortaan de optie 'Betalen na levering' te zien, duid deze aan bij elke bestelling.
        • Je ontvangt telkens op de 15de en op het einde van de maand een totaalfactuur met een betaaltermijn van 30 dagen.
      • Ons bedrijf werkt met een eigen bestelsysteem.

        Ook hier zijn wij zeer flexibel en bieden we onze professionele klanten deze optie aan.
        Je kan je bestelling gewoon doormailen naar [email protected], wij noteren dan je bestelling in je account met de eventuele opgegeven referenties.
        Hierdoor ontvang je steeds automatisch een orderbevestiging en een verzendbevestiging.
        Eigen referenties voor je boekhouding worden dan ook netjes over genomen op al onze documentatie.

      • Wanneer worden mijn goederen geleverd?

        Je bestelling wordt verwerkt van zodra deze geplaatst is.
        Is je bestelling voor 16u geplaatst op een werkdag (ma-vr) en hebben we de producten op voorraad, dan wordt je order onmiddellijk verzonden.
        De levertermijn is maximum 1-2 werkdagen.
        Is je bestelling later dan 16u geplaatst, dan wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden.

      • Ik heb mijn bestelling zeer dringend nodig!

        In sommige gevallen kan het gebeuren dat je voor een last minute project je goederen sneller nodig hebt dan met een standaard levering.
        In dergelijke gevallen proberen we zo flexibel mogelijk te zijn zodat je zeker niet stil valt!
        Laat het ons even weten via mail of bel je account manager, indien mogelijk trachtten we je order nog dezelfde dag door onze eigen diensten te leveren of proberen we de volgende werkdag je goederen sneller bij je te krijgen dan met een gewone koerierdienst.

      • Kan ik mijn goederen op een werf laten leveren?

        Dit kan zeker:

        • Bij kleinere bestellingen versturen we je goederen met een koerier, zij leveren doorgaands de volgende dag, een specifiek uur is helaas niet mogelijk om op te geven.
        • Bij grotere bestellingen wordt je uitgeleverd door onze eigen diensten en wordt je vooraf opgebeld om duidelijke afspraken te maken waar en wanneer je graag uitgeleverd wilt worden.
      • Wat met kortingen?

        Als je een account hebt aangemaakt met een geldig btw nummer, krijg je automatisch binnen de 24h jouw persoonlijke tarieven te zien.
        Ook zal je bij de meeste producten een hoeveelheid korting te zien krijgen.
        Heb je toch een groot aantal van een bepaald item nodig, mail ons of bel je accountmanager en hij/zij kan je een gepaste offerte bezorgen binnen de 24h.

      • Kunnen jullie een korting toepassen op een reeds geplaatste bestelling?

        Het is niet mogelijk om een korting achteraf nog toe te kennen indien de bestelling reeds geplaatst en betaald werd.

      • Mijn lever- of facturatieadres is gewijzigd.

        Bovenaan elke pagina vindt je een tabje 'Mijn account', klik op je naam en je wordt onmiddellijk doorgestuurd naar je persoonlijke info waar je alle wijzigingen aan kan brengen. In het tabje 'Persoonlijke info' vind je alle facturatiegegevens, in het tweede tabje 'Adresboek' kan je jouw verzendadressen beheren.

      • Ik heb vaak dezelfde producten nodig.

        Log in met je account en ga naar 'Mijn bestellingen'.
        Open de bestelling met de producten die je steeds terug nodig hebt en klik op 'Opnieuw bestellen'.
        De vermelde producten worden automatisch in je winkelmandje geplaatst en je kan je bestelling onmiddellijk afwerken.

        Of

        We bieden al onze klanten de mogelijkheid om een 'Bestellijst' aan te maken. (Je dient hiervoor wel aangemeld te zijn met je account)
        Met deze functie kan je jouw meest bestelde of favoriete items snel en eenvoudig toevoegen door op het 'Bestellijst' icoontje te klikken welk getoond wordt naast elk product. De aangeduide producten worden dan automatisch aan deze lijst toegevoegd en je kan jouw lijst dan onmiddellijk raadplegen via je account onder het tabje 'Mijn bestellijst'. Je kan de producten ook eenvoudig terug verwijderen uit de lijst door nogmaals op het icoontje naast het product te klikken of naar je bestellijst te gaan en het daar te verwijderen.
        Als je de gewenste producten heb toegevoegd en je gaat naar jouw bestellijst, dan kan je simpel en snel het gewenste aantal ingeven en het product direct toevoegen aan je winkelmandje.

      • Wanneer ontvang ik mijn factuur?

        We maken 2x per maand de totaal facturen op, dit op de 15de en op het einde van elke maand.
        De betaaltermijn hiervan is steeds 30 dagen.

      • Wat gebeurt er als ik vergeten ben te betalen?

        Je krijgt van ons een herinnering via mail toegestuurd als je factuur 5 dagen over tijd is.
        Iedereen ontvangt graag de betaling tijdig, ook wij houden hiervan.
        Komt het regelmatig voor dat je te laat betaald, dan zijn we helaas genoodzaakt om de optie 'Betaling na levering' stop te zetten.
        Bekijk hiervoor onze Algemene voorwaarden.

      • Wat houd een zakelijke rekening juist in?

        Bent u zelfstandige, dan weten wij maar al te goed dat uw tijd zeer kostbaar is!
        Hiervoor helpen we u graag verder om het bestellen van je materialen zo vlot mogelijk te laten verlopen.
        Ontdek uw extra voordelen bij het aanmaken van een zakelijke account:

        • Persoonlijke accountmanager
        • Betaal later met onze optie 'Betalen na levering'
        • Bestellingen plaatsen via eigen inkooporders, via mail of telefoon

        Offerte aanvragen

        Heb je een groter aantal producten nodig of ligt de aankoopwaarde boven de € 1000?
        Neem contact met ons op door middel van ons contact formulier of rechtstreeks te mailen naar [email protected].
        Dan maken we graag een gepaste offerte voor je.
        Is de offerte naar wens?
        Bevestig dit dan even en wij zorgen ervoor dat je jouw materialen snel geleverd krijgt!

        Betalen na levering

        We begrijpen dat je als bedrijf graag simpel en snel wilt bestellen en pas wilt betalen na levering van je order, we maken dit dan ook graag mogelijk voor je.
        We willen wel zeker weten dat alles goed verloopt.
        Nadat je jouw account hebt aangemaakt met een geldig BTW nummer, stuur ons dan gewoon een mailtje met de vraag om te mogen betalen na levering.
        We doen dan een grondig nazicht van je financiele achtergrond en bevestigen dit binnen de 24u of je hiervoor in aanmerking komt.

        Eigen inkooporders

        Werk je met een eigen aankoop systeem?
        Ook hier bieden we je de flexibiliteit om via je eigen order systeem bestellingen door te mailen.
        Van zodra we je bestelling ontvangen geven we de gevraagde items in ons systeem in en u krijgt steeds een correcte orderbevestiging, verzendbevestiging en factuur toegestuurd met alle benodigde referenties op vermeld.
        Speciale opmerkingen of vragen betreffende je bestelling? Als je deze info duidelijk vermeld op je inkoopbon zorgen wij ervoor dat alles loopt zoals u dat wenst!

        Accountmanager

        Is vooral heel gemakkelijk!
        Iedere zakelijke klant krijgt bij ons de persoonlijke aandacht die hij/zij verdient.
        Heb je speciale vragen, wil je snel een bestelling doorbellen of wens je enkel wat uitleg, we helpen je altijd graag verder.
        Je kan jouw accountmanager bellen of je kan gewoon mailen naar [email protected], je mailtje wordt automatisch doorgestuurd naar de juiste persoon!

    • Mijn account

      mijn account

      • Hoe kan ik een account aanmaken?

        Bovenaan elke pagina vindt u een tabje 'Mijn account', hieronder vind je een link ‘Account aanmaken’, klik hierop.
        Met enkel je e-mail adres en een wachtwoord kan je binnen enkele seconden een profiel aan maken. 
        Je kan je adres gegevens achteraf invoeren of bij het afronden van je bestelling.

        Voordelen van een persoonlijke account:

        • Snelle check in/out (uw gegevens worden bewaard voor een volgend gebruik).
        • Historiek van uw bestellingen en de mogelijkheid om dezelfde order snel opnieuw te bestellen.
        • Mogelijkheid om een verlanglijstje aan te maken, te bewaren en te delen.
        • Exclusieve aanbiedingen en promoties alleen voor geregistreerde gebruikers.
        • Ten allen tijde uw persoonlijke gegevens zelf up-to-date houden.
      • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

        Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ en we sturen je onmiddellijk een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen. Je kan nadien nog altijd je wachtwoord opnieuw wijzigen in uw account.

      • Mijn persoonlijke gegevens zijn gewijzigd.

        Bent u verhuisd, heeft u een nieuw e-mailadres of wilt u voortaan een ander wachtwoord gebruiken? 
        In ‘Mijn account’’ kunt u al deze gegevens op elk moment wijzigen. 
        Om dit te doen meldt u zich eerst aan met uw e-mailadres en wachtwoord en brengt u de nodige wijzigingen aan in uw persoonlijke account. 
        Vergeet zeker niet de wijzigingen te bevestigen met de knop ‘opslaan’.
        Hier kan je al je vorige bestellingen raadplegen, verlanglijstjes maken en je persoonlijke gegevens wijzigen.

      • Ik kan mijn e-mail niet wijzigen.

        Je e-mail adres kan je zelf niet wijzigen aangezien hier al je data aan gelinkt is in onze boekhouding.
        Wil je dit toch wijzigen, stuur ons een mailtje en we passen het graag voor je aan!

      • Persoonlijke info.

        Heb je een account aangemaakt, dan kan je op jouw account enkele info terug vinden die we hier graag voor je opsommen en uitleggen.

        Persoonlijke info

        Onder 'Persoonlijke info' vindt je al jouw belangrijke info terug; Persoonlijke gegevens, adres gegevens, contact informatie, etc.
        Indien je bij het aanmaken van je account nog niet bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief kan je dit hier ook in aanpassen. Vergeet zeker niet al je wijzigingen steeds op te slaan!

        Adresboek

        Heb je meerdere levering adressen? Beheer ze allen in deze sectie. Bij het afwerken van je bestelling krijg je deze adressen steeds overzichtelijk te zien en kan je een keuze maken als je je goederen ergens anders wenst te laten leveren. Hier kan je ook een nieuw adres toevoegen of een oud adres snel verwijderen. Vergeet ook hier niet steeds je wijzigingen op te slaan.

        Bestellingen

        In deze sectie kan je van elke geplaatste bestelling de status opvolgen, opnieuw bestellen, artikelen retourneren, enz...

        Status opvolgen
        Klik op je geplaatste bestelling, hier kan je perfect zowel de betaalstatus als de verzendstatus opvolgen.
        Ook vindt je hier een traceernummer terug waarmee je jouw zending mee kan opvolgen.
        Als je pakketje verzonden is krijg je helemaal onderaan de pagina een detail van deze zending te zien.
        Indien het een deelzending bevat (bv bij een stocktekort) dan krijg je hier ook enkel de goederen te zien die reeds verzonden zijn.
        Van zodra je order compleet verstuurd is zal je hier al je verzendbewijzen terug vinden met de desbetreffende producten en traceernummers.

        Ruilen en retourneren
        Voor meer uitleg over ruilen of retouren, bekijk dan onze ‘Ruilen & retouren’ pagina.

        Opnieuw bestellen
        Open een bestelling welke de producten bevat die je opnieuw wenst te bestellen.
        Onderaan het overzicht zie je een tabje 'Bestel opnieuw', klik hierop en je wordt automatisch doorgestuurd naar het winkelmandje met dezelfde producten.
        Van hieruit kan je je bestelling snel verder afronden zoals je gewoon bent.
        Wij doen de rest!

        Wijzig wachtwoord

        In deze sectie kan je makkelijk een nieuw wachtwoord instellen.
        Geef 1x je oude wachtwoord in, geef 2x het nieuwe wachtwoord in en sla je gegevens op, snel en simpel ingesteld!

        Product reviews

        Heb je bij ons producten besteld en was je er zo tevreden van dat je een review hebt ingevuld? Vinden we supertof van je!
        Ook kan je hier de status van alle eerder ingevulde reviews bekijken (goedgekeurd of niet) en krijg je ook een directe link te zien naar het product zelf, handig om nog eens te bestellen!

    • Servicepunt

      servicepunt

      • Korte uitleg

        Als servicepunt (afhaalpunt) zijn wij een samenwerking aangegaan met verschillende vervoerders om pakketjes te verwerken van particulieren & bedrijven.
        Voor de regio Beerse zijn we centraal gelegen in het industrie gebied waardoor we een ruim publiek verder kunnen helpen met deze diensten.
        Door middel van onze ruime openingsuren en voldoende parking is het voor iedereen eenvoudig toegankelijk.
        We werken samen met volgende vervoerders: DPD, PostNL, UPS, Mondial Relay, Budbee Box & DHL Express.

        Verwacht je een zending maar was je niet thuis bij aanbieding?
        Hou je tracking info dan goed in de gaten want als je van de regio Beerse bent is de kans groot dat je pakket bij ons is/wordt afgeleverd.

        Of ben je gewoon niet vaak thuis?
        Laat dan je pakket bij ons afleveren en kom het voor of na je werk gerust afhalen.

        Ook voor het binnen brengen van je pakketten met label kan je bij ons terecht.
        Zit de vervoerder tussen onze lijst van vervoerders? Dan helpen we je er graag mee verder!

        Bij vragen hierover, twijfel niet ons te contacteren!

      • Ophalen of afgeven van mijn pakket, hoe werkt het juist?

        BELANGRIJKE INFO

        Alvorens ons te contacteren betreffende je pakketje willen we je vriendelijk vragen om de tracking details eerst zelf te bekijken, veel info kan je hier al uit afleiden. Wij scannen elk binnenkomend pakketje van de chauffeur in, hierna zal de status op de tracking pagina deze info ook tonen en ligt jouw pakket klaar voor ophaling.

        Voor het ophalen van pakketjes:

        Voor het afhalen kan je ons op verschillende manieren tonen welk(e) pakketje(s) je juist komt afhalen:
        - Je identiteitskaart of de identiteiskaart van de persoon waarvoor het pakje bestemd is
        - Een kaartje dat de chauffeur in je brievenbus heeft achter gelaten
        - Een mail met de tracking info

        In onze opslag liggen al de pakketjes netjes gesorteerd op de 1ste letter van de achternaam of op de 1ste letter van het bedrijf, geef dus duidelijk aan op welke achternaam of bedrijfsnaam je pakketje werd verzonden en dan kunnen wij je snel verder helpen!

        Voor de afgifte van pakketjes:

        Je kan jouw pakketjes bij ons binnen brengen als deze een geldige label hebben, wij scannen je pakketje in en geven het door aan de vervoerder.
        Elk pakket wordt samen met de klant aan onze balie ingescand, van zodra deze scan correct is gebeurd zit het pakketje in het systeem van de vervoerder en kan je het eenvoudig via de trackingcode opvolgen.
        Deze tracking code kan je normaal gezien terug vinden in je mailing of vanwaar je deze hebt afgeprint.
        Bij afhaling door de vervoerder worden de pakketjes nogmaals ingescand door de chauffeur en kan je dit allemaal netjes opvolgen op de tracking pagina.

        Enkele uitzonderingen voor de afgifte:
        UPS

        UPS heeft een samenwerking met bepaalde verzenders waarvoor wij zelf een label kunnen voorzien.
        Deze communicatie zal je dan ontvangen van het bedrijf waar je jouw pakketje naar retour wilt sturen.
        Als je met het pakket langs komt en duidelijk aangeeft naar wie het retour moet kunnen wij de label + afgiftebewijs voorzien.

        DHL
        DHL heeft 2 diensten; DHL Parcel & DHL Express.

        DHL Parcel:
        Als de tracking label van je pakketje begint met een JVG... nummer is dit via de DHL Parcel dienst en dien je dit aan te bieden bij een Bpost punt, hier kunnen we je niet mee verder helpen.

        DHL Express - Hiervoor kan je bij Dhz-proshop wel terecht.
        Heb je een label?
        Breng je pakketje binnen met de label, wij scannen het dan in en geven het door aan de vervoerder.
        Heb je geen label en wens je toch met DHL Express te verzenden?
        Wij maken ter plaatse de label aan, rekenen het totaal bedrag onmiddellijk met je af en geven je een bewijs van afgifte mee.
        De tarieven hiervoor kan je raadplegen op de DHL Express website.

      • Met welke vervoerders werken jullie samen?

        Dit zijn onze partners:

        DPD

        UPS

        PostNL

        Budbee Box

        DHL Express

        Mondial Relay

      • Tot hoelaat kan ik terecht met mijn pakketten?

        Onze openingsuren hiervoor zijn zeer ruim zodat je altijd voldoende tijd hebt om langs te komen.

        Maandag tot vrijdag: 7u30 - 18u30

        Zaterdag: 9u - 16u

        Zondag en feestdagen zijn we gesloten.

      • Hoelaat komen de vervoerders de pakketten ophalen?

        Deze tijstippen zijn zeer verschillend per vervoerder en we sommen het graag hieronder voor je op:

        DPD
        De chauffeur komt zeer afwisselend langs.
        Op rustige dagen zal de laatste ophaling uiterlijk rond 13u a 14u zijn, maar in de drukkere periode is de laatste ophaling rond 16u - 17u.
        Op zaterdag wordt er sporadisch afgehaald, het tijdstip van afhaling is dan ook heel afwisselend.

        UPS
        Als je voor 15u30u je pakketje binnen brengt wordt het zeker nog dezelfde dag opgehaald.
        Geen ophalingen op zaterdag.

        PostNL
        De chauffeur komt doorgaands uiterlijk rond 13u langs voor de pakketjes op te halen.
        Geen ophalingen op zaterdag.

        DHL Express
        Als je voor 15u30u je pakketje binnen brengt wordt het zeker nog dezelfde dag opgehaald.
        Geen ophalingen op zaterdag.

        Mondial Relay
        Hierbij is een tijdstip zeer moeilijk op te geven.
        Afhankelijk van de ronde komt de chauffeur soms in de voormiddag rond 10u maar in andere gevallen zijn we bij de laatste afhaalpunten en dan zal dit rond 15u - 16u zijn.
        Op zaterdag wordt er sporadisch afgehaald, het tijdstip van afhaling is dan ook heel afwisselend.

        Budbee Box
        De juiste tijd van ophaling is nog niet gekend aangezien de samenwerking nog maar recentelijk is gestart.

      • Algemene vragen betreffende klachten

        Is er een pakket onderweg van de verzender naar u thuis verloren geraakt?
        Contacteer dan de verzender of neem contact op met de vervoerder.
        Hier kunnen we je niet mee verder helpen.

        Als servicepunt zijn wij enkel verantwoordelijk voor het aannemen en afgeven van de pakketten aan de klant of vervoerder.

        Hoe kan ik juist zien waar mijn pakket zit?
        Normaal ontvang je van de verzender een verzendbevestiging met tracking nummer.
        Met de tracking nummer kan je jouw pakketje in detail opvolgen op de website van de vervoerder.
        Als de verzender je mailadres heeft door gegeven aan de vervoerder zal je normaal gezien ook een mailtje van hen ontvangen met de juiste tracking info.
        Vind je toch niets terug of ontvang je geen mailing, kijk dan zeker op je account waar je de bestelling hebt geplaatst of neem contact op met verzender.
        Zij kunnen je hiermee verder helpen, wij kunnen dit niet voor je nakijken.

        Zou het pakketje bij ons zijn afgeleverd door de vervoerder maar is het onvindbaar?
        Wij helpen je er graag mee verder.
        Met de combinatie van je tracking nummer en de naam van de ontvanger kijken we het na in onze opslag.
        Vinden we het pakket toch niet, dan adviseren we je om contact op te nemen met de verzender of de vervoerder, zij kunnen eventueel aanvullende hulp bieden.

        Heb je een pakket binnen gebracht voor verzending maar verandert de status op de tracking pagina niet? 
        Wij scannen elk pakketje samen in met u aan de balie, hierdoor heeft u het bewijs dat wij het correct in het systeem van de vervoerder hebben aangenomen.
        Hierna wordt het pakket mee gegeven aan de chauffeur die je pakket nogmaals inscant.
        Indien hierna iets fout loopt dien je contact op te nemen met de vervoerder, wij kunnen hier verder niets van nakijken.

        Ik ben niet tevreden over de service van een bepaalde vervoerder.
        De chauffeur of de service van de betreffende vervoerder is niet onze verantwoordelijkheid.
        Hiervoor kan u best contact op nemen met de vervoerder.
        Zij kunnen dit aankaarten bij de betreffende dienst binnen het bedrijf.

    • Over Dhz-proshop

      Over dhz-proshop

      • Over Dhz-proshop

        Jouw klus, onze doe het zelf passie!

        Dhz-proshop, onstaan in 2013 met als hoofddoel onze passie van de Doe het zelf branche te delen met alle klussers en vakmensen.
        Het is jouw klus waarbij wij betrokken willen zijn en we delen onze kennis en expertise graag met iedereen.

        Als snelgroeiend e-commercebedrijf in de concurrentiele Doe het zelf wereld ligt onze focus hoofdzakelijk op kwalitatieve producten beschikbaar stellen, een ruim aanbod voorzien van elk merk en klanttevredenheid van de hoogste plank aan te bieden.
        We geven professioneel advies met verstand van zaken en trachtten samen met onze klanten steeds een gepaste oplossing te zoeken voor elk project, hoe klein of hoe groot deze ook mag zijn!
        Met het huidige productaanbod van circa 25.000 unieke professionele artikels hebben we inmiddels al zéér veel klanten verder kunnen helpen.

        In de achtergrond blijven we uiteraard steeds hard aan het werk met producten toe te voegen, correcte en uitgebreide productinfo toe te voegen en elk proces zo klantvriendelijk mogelijk te maken om een leuke ervaring te garanderen!

      • Onze historiek

        Met onze opstart in 2013 onder leiding van zaakvoerders Bart en Rudy wordt de webwinkel Dhz-proshop opgestart. Met de duidelijke verwijzing van de naam Dhz-proshop naar de Doe Het Zelf wereld en professionele artikelen gaat ons avontuur van start. De juiste contacten zorgen ervoor dat we kunnen starten met zeer professionele en sterke partners zoals Soudal & Stanley. Nadat we het complete aanbod van Soudal en hiernaast nog een breed aanbod van bevestigingen en handgereedschappen hebben toegevoegd wordt onze doe het zelf webshop officieel geopend in het begin van 2014.

        Na verloop van enkele jaren zien we een groei, sterker dan verwacht zelfs, en we blijven innoveren om iedereen de ervaring te geven die vereist is voor een online winkel. Dit begint bij het kleinste detail, een juiste productbeschrijving tot het belangrijkste gegeven, snel en simpel je bestelling afrekenen. We nemen de tijd om mee te groeien met de eisen en verwachtingen van onze klanten. 

        Een afhaalpunt wordt voorzien te Turnhout, een samenwerking wordt aangegaan met een nieuwe professionele partner Fischer waardoor we onze klanten een extra productaanbod van circa 3500 items kunnen voorzien.
        Hiernaast wordt het systeem voor de transportkosten onder handen genomen op vraag van onze klanten en worden aankopen vanaf 100€ voortaan gratis verzonden binnen België.

        De tijd en technologieën staan in tussentijd niet stil en onze webshop wordt in een nieuw jasje gestoken, een responsive design wordt toegevoegd voor de mobiele klanten en voor het gebruiksgemak. SSL certificaten worden toegevoegd zodat veiligheid en gegevens bescherming hoofdzaak is en betalingen worden via onze huidige externe partner Mollie nog veiliger gemaakt zodat alle klantgegevens ten alle tijde privé blijven!

        Het zoeken naar producten moet vlot gaan & de juiste artikels moeten direct getoond worden zodat zoektijden zo kort mogelijk blijven. Om u geen tijd te laten verliezen werd er een toevoeging geintegreerd aan de huidige zoekfunctie welke veel specifiekere zoektermen kan behandelen, eventuele alternatieve producten toont en waarmee je ook op artikelnummer, EAN of in de product beschrijving kan zoeken. Ook worden onze categorieën vereenvoudigd, specificatie filtering wordt toegevoegd voor élk product om alles nog overzichtelijker te maken.

        In de loop van 2017 voegen we uitgebreidere Bpost & DPD lever & afhaal mogelijkheden toe met een integratie waar klanten zelf een Bpost of DPD afhaalpunt kunnen aanduiden of uiteraard nog steeds voor thuis levering kunnen kiezen. Hiernaast wordt ook een samenwerking met Kiyoh opgestart waarbij elke klant die ooit een bestelling plaatste een review achter kan laten. Via deze weg hebben we meer inzicht gekregen in de voorkeuren van onze klanten en kunnen we nog beter inspelen op de wensen en noden. Al is het gewoon ook heel fijn om een positieve beoordeling te krijgen!

        Terloops 2020 hebben we een enorm succes geboekt aangezien het merendeel van de mensen genoodzaakt was om online hun spullen aan te kopen. Dit resulteerde in een nog sterkere groei dan verwacht. Mede hierdoor hebben we onze plannen versneld en hebben we mid 2020 de knoop doorgehakt om te verhuizen naar een ruimere locatie te Beerse. Dit zorgt ervoor dat we op vele punten onszelf nog hebben kunnen verbeteren, zowel op service, uitbreiding van aanbod als op vlak van voorraad om nog sneller onze klanten te kunnen bedienen. In ons nieuwe afhaalpunt te Beerse zijn ook vaste openingsuren voorzien waardoor elke klant langs kan komen om sneller hun spullen op te pikken of gewoon om nog wat extra materiaal aan te kopen. We behouden hier wel de inrichting van een magazijn aangezien dit onze hoofdzaak is maar we verwelkomen uiteraard zowel particulier als vakman graag om vrij door onze gangen met producten rond te lopen.

        Inmiddels zijn we na een jaar zéér hard werken in ons nieuwe pand gesetteld en hebben we enkele extra diensten aangeboden. Naast onze hoofdactiviteit hebben we van de huidige locatie te Beerse ook een servicepunt gemaakt waar klanten hun pakjes kunnen binnen brengen en ophale van verschillende transporteurs zoals UPS, DPD, PostNl, Mondial Relay, DHL express en Budbee. Dit aanzien we als extra service naar ons bestaand clienteel en zorgt er ook voor dat onze bekendheid in de omgeving van Beerse een snelle groei doormaakt.
        Op vraag van vele blijven we ons aanbod uitbreiden en hebben we een samenwerking opgestart met HPX tapes met een aanbod van 200 referenties plakband en Irwin voor alle soorten machine toebehoren (Boren, bitsen, zagen, enz...)

        Jaar na jaar blijven we dan ook gezond groeien, samen met u, onze trouwe klant!
        De leuke feedback & het vertrouwen dat jullie in ons hebben geeft ons de drive om constant te blijven verbeteren, te innoveren en te doen waar we inmiddels goed in zijn geworden. We zullen dan ook steeds blijven luisteren naar jullie opmerkingen, ons productaanbod op regelmatige basis blijven opbouwen en onze service nog trachtten te verbeteren!

      • Onze adressen

        Maatschappelijke zetel:

        Dybaco Bv - Dhz-proshop
        Heizijde 223
        2300 Turnhout
        België

        Ons afhaaladres met openingsuren:

        Dybaco Bv - Dhz-proshop
        Dennenlaan 12C
        2340 Beerse
        België

        Openingsuren te Beerse:

        Maandag tot en met vrijdag: 7u30 - 18u30

        Zaterdag: 9u - 16u

        Onze webshop blijft uiteraard 24/7 beschikbaar.

      • Ons assortiment

        Soudal

        • Ruim 1300 unieke artikelen online terug te vinden bij Dhz-proshop.
        • We zijn officiele dealer van Soudal welke als enigste in de Benelux écht alle producten van Soudal aanbied én alles per stuk!
        • Zeer grote stock beschikbaar vanwege dagelijkse leveringen door Soudal waardoor snelle leveringen kunnen gegarandeerd worden.
        • Professioneel advies voor elke klant vanwege onze sterke persoonlijke link met de technische dienst aangezien elke toepassing verschillend is.
        • Alle soorten lijmen, voegkitten, Pu schuimen, ruwbouw assortiment, fiets reiniging producten (Lotto soudal assortiment) alsook toebehoren zoals steunblokjes, reinigers, voegvullingen en nog veel meer....

        Stanley

        • Professionele handgereedschappen van een gekend en betrouwbaar merk.
        • Groot aanbod producten van hoogstaande kwaliteit.
        • Handgereedschappen, gipsplaat gereedschap, opberg oplossingen, meetinstrumenten, enz...

        Irwin

        • Professionele machine toebehoren.
        • Steenboren, houtboren, metaalboren van hoogstaande kwaliteit.
        • Reciprozagen, decoupeerzagen, ...
        • Alle soorten bitsen van de standaard tot echte professionele kwaliteit met de Impact pro reeks

        Lenox

        • Professionele klokboren voor de vakman.

        Hewitool

        • Nieten en bradsen welke universeel ingezet kunnen worden.
        • Pins, minibrads en nieten voor interieur toepassingen.
        • Nagels voor algemeen schrijnwerk van sterke kwaliteit.

        Fischer

        • Unieke gekeurde kwaliteit op vlak van bouw en industrie toepassingen.
        • Pluggen, ankers, isolatiebevestigingen, chemische montage, kozijnmontage, enz...
        • Ruim 3500 unieke referenties, het complete aanbod voor elke toepassing.
        • Elk item ook per stuk verkrijgbaar voor de kleinere klussen

        Bouten & schroeven

        • Dhz-proshop bevestigingen
        • Uitgebreide categorie van ruim 5000 artikelen.
        • Kwalitatieve bevestigingen tegen zeer scherpe prijzen.
        • Een compleet aanbod in bevestigingen, zowel per stuk als in volle verpakking.
        • Bouten, moeren, sluitringen, nagels, blindklinkbevestigingen, houtbevestigingen, metaalbevestigingen en stalen bevestigingen
        • Kwalitatieve materialen in blank staal, verzinkt staal, roestvrij staal, kunststof, messing & aluminium

        Elektro

        • Bals stekkers: De meest courante stekkers.
        • Standaard stekkers, koppelstekkers, wandcontacten en alle toebehoren
        • Wago stekkers: Snelklemmen, lasklemmen, serviceklemmen, micro lasklemmen en lampklemmen
        • Kabelbinders in alle kleuren en afmetingen
        • Kabelschoenen in alle denkbare types
        • Krimpkousen, ...

        CMT - Garnotec

        • Frezen & klokboren van de beste kwaliteit
        • Een ruim assortiment van bijna 4000 unieke referenties
        • Alles voor houtbewerking en meer
        • Bovenfrezen, wisselmessen, zaagbladen, enz...

        HPX Tapes

        • Plakband voor elke toepassing
        • 200 unieke producten
        • Schilderstape, ductape, gaffertape, ...
      • Onze waarden

        Klantvriendelijk, enthousiasme, gepassioneerd, betrokkenheid, flexibiliteit.

        Deze waarden zijn bij ons prioriteit en tonen onze passie voor bouw, doe het zelf en alles wat er mee te maken heeft. Elk bedrijf moet hiernaast rendabel zijn, maar dit wil niet zeggen dat we deze waarden niet blijven hanteren.

        Wij willen het verschil maken door u écht als een klant te behandelen zoals het hoort te zijn. We engageren ons ertoe om u verder te kunnen helpen met de juiste kwalitatieve materialen, de juiste technieken en de snelle levering die u nodig hebt om uw project snel tot een goed einde te brengen.
        Ons enthousiasme om je te helpen steken we ook niet onder stoelen of banken, het laat zien dat we gepassioneerd zijn in wat we doen wat uiteindelijk leid tot een extra grote betrokkenheid bij jouw project of probleem. Het maakt ons blij als jij blij bent en dit bereiken we pas wanneer we je het juiste advies hebben kunnen geven en je de benodigde producten correct en tijdig thuis hebt om aan de slag te kunnen. Hiervoor gaan we dan ook ver en onze flexibileit kent weinig grenzen. Ben je bezig met een project en heb je dringend nog iets nodig, we staan voor je klaar om samen de snelste oplossing te zoeken voor jouw probleem op te lossen!

      • Onze toekomstvisie

        Er is geen tijd om stil te blijven staan, we moeten altijd vooruit blijven kijken en plannen maken voor de toekomst! We hebben alleszins nog veel in petto voor de toekomst en het stemt ons tevreden dat we deze toekomst samen met jullie kunnen opbouwen. Elk jaar zullen we een beetje dichter bij onze doelstellingen komen maar we beseffen goed genoeg dat we dit enkel met jullie steun kunnen realiseren. 

        Onze filosofie: Niet teveel denken, gewoon doen! Geen woorden maar daden.

        En dit zie je inmiddels terug in onze historiek wat we allemaal reeds gerealiseerd hebben samen met jullie. We behouden ten alle tijde onze nuchtere ondernemersmentaliteit en zullen deze dan ook zo goed mogelijk inzetten. Een idee is niets waard zonder uitvoering en al kan het gebeuren dat niet al onze ideeën even succesvol zijn, we werken er elke dag opnieuw aan om elk idee zo goed mogelijk uit te voeren. 
        Stap voor stap denken we vooruit en samen met u maken we de toekomst!