Zoek
Toon prijzen inclusief BTW
Alle categorieën
    Menu Sluiten

    Veelgestelde vragen

    Zoek

    • Bestellen

      Bekijk alle info & veelgestelde vragen over bestellen hieronder.
      Twijfel je nog aan iets of heb je nog vragen, laat het ons dan zeker weten!

      • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

        Een bestelling plaatsen gaat snel en gemakkelijk.
        Heb je al een account? Meld je dan eerst aan om snel je order af te kunnen werken.

        Heb je nog geen account? Maak dan eerst je persoonlijke account eenvoudig aan door je e-mail adres op te geven in het tabje 'Nieuwe klant' en de stappen te volgen in het volgende scherm.

        Plaats de gewenste artikelen in je winkelmandje door bij het product op de knop 'Bestel nu' te klikken.
        Het artikel wordt automatisch in je winkelmandje rechtsboven geplaatst.
        Heb je alles gevonden wat je zocht? Ga dan naar het winkelmandje, pas eventueel de aantallen aan en volg alle stappen om je bestelling af te rekenen. 

      • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

        Heb je een foutief factuur- of leveradres opgegeven? Of wens je de bestelde producten te wijzigen?
        Laat het ons tijdig weten via een mailtje met je order referentie en de gewenste wijzigingen en onze klantendienst helpt je zeer graag verder!
        Van zodra je van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen kunnen we je bestelling niet meer wijzigen.

      • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

        Toch van gedacht verandert of een foutieve bestelling geplaatst?
        Dit kan uiteraard gebeuren en om deze te annuleren doen we echt niet moeilijk.
        Stuur ons gewoon een mailtje met je order referentie en we zorgen ervoor dat je order geannuleerd wordt.
        Laat het ons wel zo snel mogelijk weten, van zodra je een verzendbevestiging hebt ontvangen kunnen we dit niet meer annuleren.

        Heb je reeds een betaling uitgevoerd? Ook hier zorgen we ervoor dat dit binnen de 48u wordt terug gestort!

      • Ik wil mijn bestelling annuleren maar deze is reeds onderweg.

        Is je pakketje reeds verzonden? Weiger het dan bij ontvangst als het bij je thuis aangeboden wordt. Het wordt dan gewoon naar ons retour gestuurd.
        Indien je voor levering in een afhaalpunt hebt gekozen, laat het dan liggen en het pakketje wordt automatisch na 2 weken naar ons retour gestuurd.

         

        Belangrijk:
        De retourkosten worden verrekend bij het terug betalen van je bestelling. 
        Het resterende bedrag wordt binnen 48u na ontvangst van de retour naar je rekening over geschreven.

        Heb je het pakketje toch ontvangen of afgehaald in een postpunt, bekijk dan ons hoofdstuk over 'ruilen & retouren' om je pakketje snel terug te sturen.

      • Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?

        Wij voorzien voor elke betaalde bestelling een officiële factuur, zowel voor particulieren als professionelen.
        Van zodra een bestelling betaald is, wordt er automatisch binnen de 2 werkdagen een factuur naar het opgegeven mailadres in je facturatie adres verzonden.
        De factuur is gekoppeld aan je betaling en wordt steeds automatisch verwerkt en verzonden, dit staat dus los van het verzenden van je order.
        Het kan dus gebeuren dat je de factuur reeds ontvangt en je order nog in verwerking staat.

         

        Heb je een afwijkend mailadres voor facturen? 
        Laat het ons even weten per mail en we voegen het gewenste mailadres graag toe in ons facturatie systeem. 

      • Hoe word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

        Om je niet teveel mails te sturen ontvang je van ons enkel een orderbevestiging, een verzendbevestiging en een factuur.

        Bij het plaatsen van je order ontvang je een orderbevestiging met nuttige info alsook een pdf bijlage met nogmaals je volledige order info.
        Van zodra je bestelling bij ons vertrekt mailen we je een verzendbevestiging met een tracking nummer en nuttige info over welke goederen er juist zijn verzonden en hoe de verdere levering juist gaat verlopen.
        In sommige gevallen kan het gaan om gedeeltelijke verzendingen als bepaalde producten niet voorradig zijn.

        Je kan de status van je order ook ten alle tijde opvolgen via je account.

         

        Betekenis orderstatus:

        • In afwachting: Je hebt gekozen voor 'Bankoverschrijving' of er is iets mis gegaan bij het betalen als je voor 'Online betaling' hebt gekozen.
        • Verwerken: Je betaling is goed ontvangen en je order wordt verder verwerkt.
        • Compleet: Je bestelling is volledig verwerkt en verzonden.
        • Geannuleerd: Je order wordt automatisch op 'Geannuleerd' geplaatst als we na 14 dagen geen betaling hebben ontvangen.

         

        Betekenis verzendstatus:

        • Nog niet verzonden: Staat je bestelling 'In afwachting', dan wachten we nog even op je betaling. Staat je orderstatus nog in 'Verwerken'? Dan zijn we hard aan het werken om deze zo snel mogelijk compleet te maken!
        • Gedeeltelijk verzonden: We konden je order niet onmiddellijk compleet maken maar om je niet te lang te laten wachten hebben we de beschikbare items reeds verzonden.
        • Verzonden: Je bestelling is volledig afgewerkt en verzonden.
        • Afgeleverd: Je bestelling is volledig afgewerkt en afgeleverd.
      • Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging via e-mail ontvangen?

        Kijk volgende dingen zeker na:

        Heb je het correcte e-mail adres ingevuld? 
        Kijk je order gegevens na via je account. Is je e-mailadres niet goed ingevuld? Laat het ons dan weten en dan passen we het graag voor je aan!
        Het e-mailadres wijzigen is zelf niet mogelijk aangezien hier onze facturatie aan gekoppeld is en we dit dan ook voor de facturatie moeten aanpassen.

        Onze bevestiging e-mail zit misschien bij je spam?
        Je kan ons vertrouwen, wij sturen je niets ongewenst! Ons mailadres voor orderbevestigingen is steeds 'Verkoop@dhz-proshop.be'

        Je hebt je bestelling niet goed afgerond?
        Er wordt je pas een mail toegestuurd als je je bestelling effectief hebt bevestigd door op de groene knop 'Bestelling bevestigen' te klikken in de checkout op de bevestiging pagina. 

        Het kan uiteraard ook aan ons liggen vanwege een technische storing.
        Kijk even in je account gegevens bij 'Bestellingen', staat hier niets en heb je toch alle stappen goed doorlopen?
        Contacteer ons even en we kijken het graag samen met je na!

      • Wat als ik een foutmelding krijg tijdens het afwerken van mijn bestelling?

        We trachtten onze webwinkel zo accuraat mogelijk te laten werken om eventuele foutmeldingen te voorkomen maar het kan uiteraard wel eens gebeuren dat er iets misloopt.

        Ondervind je een probleem dat je niet opgelost krijgt? Contacteer ons en we zoeken het onmiddellijk voor je uit!

      • Bekijk de uitgebreide uitleg 'Hoe een bestelling te plaatsen'.

        Volg deze 6 duidelijke stappen en ontdek hoe simpel het is!

         

        1. Product selecteren

        • Open het gewenste product en pas eventueel de aantallen aan en klik op de knop ‘In mandje’. Je kan ten allen tijde de aantallen nog wijzigen in het winkelmandje overzicht.

         

        2. Winkelmandje

        • Het maakt niet uit waar je je in onze webshop bevindt, je vindt je winkelmandje altijd rechts bovenaan de pagina terug. Eenmaal je je winkelmandje hebt geopend zie je uit welke producten je bestelling bestaat. Wil je meer dan 1 stuk bestellen van een bepaald item, pas het aantal dan aan door op de pijltjes ernaast te klikken of vul gewoon je gewenste hoeveelheid in, de totaalprijs wordt automatisch gewijzigd. Heb je alles wat je wilt? Werk je bestelling dan af door op de knop ‘Ik ga bestellen’ te klikken.

         

        3. Aanmelden

        • Ben je nog niet aangemeld of geregistreerd? Van zodra je op de knop 'Ik ga bestellen' klikt wordt je doorverwezen naar de pagina waar je een account kan aanmaken of je jezelf kan aanmelden als terugkomende klant.
          Nog niet geregistreerd? Vul je e-mailadres dan in in het veld 'Nieuwe klant' en klik op 'Account aanmaken'. Je wordt door verwezen naar de pagina waar je de hoofdzakelijke info kan opgeven waarmee we je bestelling correct kunnen verwerken.
          Nog niet aangemeld? Vul je e-mail + paswoord in het veld in bij 'Terugkomende klant' en werk je bestelling verder af.
          Met je account aan te maken bespaar je jezelf veel tijd in de toekomst door gewoon in te loggen bij een volgend bezoek, al je bestellingen en informatie zijn steeds vooraf ingevuld en een snelle checkout is hierdoor gegarandeerd.

         

        4. Adresgegevens

        • Is je account aangemaakt en ben je aangemeld? Je adresgegevens zijn automatisch ingevuld tijdens je bestelproces. Als je gewenste verzendadres verschillend is van je factuuradres, kijk dit dan goed na bij het afwerken van je order, we willen toch zeker dat je pakketje op de juiste bestemming komt!

         

        5. Betaalwijze

        Tja, betalen moet ook gebeuren, gelukkig niet het moeilijkste om te doen met onze uitgebreide mogelijkheden:

        • Online betalingen
          Via deze weg kan je uit een zeer uitgebreid aanbod betaalopties kiezen, er wordt rekening gehouden met mobiele betalingen, standaard online betalingen en buitenlandse klanten. Je wordt automatisch door verwezen naar het beveiligde betaal platform van Pay waar je jouw persoonlijke betaalkeuze kan maken. Wij ontvangen onmiddellijk een bewijs van betaling en gaan direct aan de slag met je order. De betaalmogelijkheden: Ideal, Bancontact, Payconiq, Visa, Mastercard, Sofort banking, Google Pay.
        • Bankoverschrijving
          Je ontvangt van ons een orderbevestiging met alle benodigde info om de betaling via je home banking (PC banking) in te geven. Of je mailt ons dan het betalingsbewijs en we verzenden je goederen onmiddellijk, of we sturen je goederen op van zodra het bedrag op onze rekening staat. Gelieve er rekening mee te houden dat de ontvangst van betaling 2-3 werkdagen in beslag kan nemen.
        • Betaling na levering
          Deze optie wordt enkel aangeboden voor onze zakelijke klanten. Mail ons als je hiervan wenst gebruik te maken. Je eerste bestelling betaal je alvorens de goederen worden verstuurd. Na controle en eventuele goedkeuring van je bedrijfsgegevens krijg je 30 dagen uitstel van betalen.

         

        6. Overzicht

        Controler nog even alle gegevens:

        • Heb je alle benodigde producten opgezocht?
        • Heb je de juiste aantallen in je winkelmandje geplaatst?
        • Klopt je facturatie- en verzendadres?
        • Heb je de juiste betaalwijze aangeduid?
        • Als alles correct is, klik op ‘Bestelling bevestigen’ en wij doen de rest!
    Chat