Alle producten
    Close
    Voorkeur BTW
    Filters

    Veelgestelde vragen

    Zoek

    • Servicepunt

      servicepunt

      • Korte uitleg

        Als servicepunt (afhaalpunt) zijn wij een samenwerking aangegaan met verschillende vervoerders om pakketjes te verwerken van particulieren & bedrijven. Voor de regio Beerse zijn we centraal gelegen in het industrie gebied waardoor we een ruim publiek verder kunnen helpen met deze diensten. Door middel van onze ruime openingsuren en voldoende parking is het voor iedereen eenvoudig toegankelijk. We werken samen met volgende vervoerders: DPD, PostNL, UPS, Mondial Relay, Budbee Box, Homerr & DHL Express.

        Verwacht je een zending maar was je niet thuis bij aanbieding?
        Hou je tracking info dan goed in de gaten want als je van de regio Beerse bent is de kans groot dat je pakket bij ons is/wordt afgeleverd.

        Of ben je gewoon niet vaak thuis?
        Laat dan je pakket bij ons afleveren en kom het tijdens onze openingsuren afhalen.

        Ook voor het binnen brengen van je pakketten met label kan je bij ons terecht.
        Zit de vervoerder tussen onze lijst van vervoerders? Dan helpen we je er graag mee verder!

        Bij vragen hierover, twijfel niet ons te contacteren!

      • Ophalen of afgeven van mijn pakket, hoe werkt het juist?

        BELANGRIJKE INFO

        Alvorens ons te contacteren betreffende je pakketje willen we je vriendelijk verzoeken om de live tracking details eerst zelf te bekijken, veel info kan je hier al uit afleiden. Wij scannen elk binnenkomend pakketje van de chauffeur in, hierna zal de status op de tracking pagina ook tonen dat je pakketje klaar ligt bij ons en kan je het komen ophalen.

        Voor het ophalen van pakketjes:

        Voor het afhalen kan je ons op verschillende manieren tonen welk(e) pakketje(s) je juist komt afhalen:
        - Je identiteitskaart of de identiteitskaart van de persoon waarvoor het pakje bestemd is
        - Een kaartje dat de chauffeur in je brievenbus heeft achter gelaten
        - Een mail met de tracking info

        In onze opslag liggen al de pakketjes netjes gesorteerd op de 1ste letter van de achternaam of op de 1ste letter van het bedrijf. Geef dus duidelijk aan op welke achternaam of bedrijfsnaam je pakketje werd verzonden en dan kunnen wij je snel verder helpen!

        Voor de afgifte van pakketjes:

        Je kan jouw pakketjes bij ons binnen brengen als deze een geldige label hebben, wij scannen je pakketje in en geven het door aan de vervoerder. Elk pakket wordt samen met de klant aan onze balie ingescand, van zodra deze scan correct is gebeurd zit het pakketje in het systeem van de vervoerder en kan je het eenvoudig via de trackingcode opvolgen. Deze tracking code kan je normaal gezien terug vinden in je mailing of vanwaar je deze hebt afgeprint. Als je de retourlabel hebt ontvangen samen met je originele bestelling adviseren we je om van de retourlabel een foto te trekken. Bij afhaling door de vervoerder worden de pakketjes nogmaals ingescand door de chauffeur en kan je dit allemaal netjes opvolgen op de tracking pagina.

        Enkele uitzonderingen voor de afgifte:

        UPS
        UPS heeft een samenwerking met bepaalde verzenders waarvoor wij zelf een label kunnen voorzien. Deze communicatie zal je dan ontvangen van het bedrijf waar je jouw pakketje naar retour wilt sturen. Als je met het pakket langs komt en duidelijk aangeeft naar wie het retour moet kunnen wij de label + afgiftebewijs voorzien.

        DHL
        DHL heeft 2 diensten; DHL Parcel & DHL Express.

        DHL Parcel:
        Als de tracking label van je pakketje begint met een JVG... nummer is dit via de DHL Parcel dienst en dien je dit aan te bieden bij een Bpost punt, hier kunnen we je niet mee verder helpen.

        DHL Express - Hiervoor kan je bij Dhz-proshop wel terecht.
        Heb je een label?
        Breng je pakketje binnen met de label, wij scannen het dan in en geven het door aan de vervoerder.
        Heb je geen label en wens je toch met DHL Express te verzenden?
        Wij maken ter plaatse de label aan, rekenen het totaal bedrag onmiddellijk met je af en geven je een bewijs van afgifte mee.
        De tarieven hiervoor kan je raadplegen op de DHL Express website.

      • Met welke vervoerders werken jullie samen?

        Dit zijn onze partners:

        DPD

        UPS

        PostNL

        Homerr

        Budbee Box

        DHL Express

        Mondial Relay

      • Tot hoelaat kan ik terecht met mijn pakketten?

        Onze openingsuren:

        Maandag: 9u - 17u
        Dinsdag: 9u - 18u30
        Woensdag: 9u - 17u
        Donderdag: 9u - 17u
        Vrijdag: 9u - 17u
        Zaterdag: 9u - 14u

        Zondag en feestdagen zijn we gesloten.

        Ons adres:

        Dhz-proshop
        Dennenlaan 12C
        2340 Beerse
        België

      • Hoelaat komen de vervoerders de pakketten ophalen?

        Deze tijstippen zijn zeer verschillend per vervoerder en we sommen het graag hieronder voor je op:

        DPD
        De chauffeur komt zeer afwisselend langs. Op rustige dagen zal de laatste ophaling uiterlijk rond 13u a 14u zijn, maar in de drukkere periode is de laatste ophaling rond 16u - 17u. Op zaterdag wordt er sporadisch afgehaald, het tijdstip van afhaling is dan ook heel afwisselend.

        UPS
        Als je voor 15u30u je pakketje binnen brengt wordt het zeker nog dezelfde dag opgehaald. Geen ophalingen op zaterdag.

        PostNL
        De chauffeur komt doorgaands uiterlijk rond 13u langs voor de pakketjes op te halen. Sporadisch ophalingen op zaterdag, afhankelijk van de drukte.

        DHL Express
        Als je voor 15u30u je pakketje binnen brengt wordt het zeker nog dezelfde dag opgehaald. Geen ophalingen op zaterdag.

        Mondial Relay
        De chauffeur komt doorgaands rond 13-14u langs voor de pakketjes op te halen, ook op zaterdag.

        Budbee Box
        Van zodra er een pakket in de box wordt achter gelaten worden deze pakketten binnen 2 werkdagen opgehaald.

        Homerr
        De pakketten worden steeds op dinsdag en vrijdag door de dag opgehaald.

      • Algemene vragen betreffende klachten

        Is er een pakket onderweg van de verzender naar u thuis verloren geraakt?
        Contacteer dan de verzender of neem contact op met de vervoerder.
        Hier kunnen we je niet mee verder helpen.

        Als servicepunt zijn wij enkel verantwoordelijk voor het aannemen en afgeven van de pakketten aan de klant of vervoerder.

        Hoe kan ik juist zien waar mijn pakket zit?
        Normaal ontvang je van de verzender een verzendbevestiging met tracking nummer. Met de tracking nummer kan je jouw pakketje in detail opvolgen op de website van de vervoerder. Als de verzender je mailadres heeft door gegeven aan de vervoerder zal je normaal gezien ook een mailtje van hen ontvangen met de juiste tracking info. Vind je toch niets terug of ontvang je geen mailing, kijk dan zeker op je account waar je de bestelling hebt geplaatst of neem contact op met verzender. Zij kunnen je hiermee verder helpen, wij kunnen dit niet voor je nakijken.

        Zou het pakketje bij ons zijn afgeleverd door de vervoerder maar is het onvindbaar?
        Wij helpen je er graag mee verder. Met de combinatie van je tracking nummer en de naam van de ontvanger kijken we het na in onze opslag. Vinden we het pakket toch niet, dan adviseren we je om contact op te nemen met de verzender of de vervoerder, zij kunnen eventueel aanvullende hulp bieden.

        Heb je een pakket binnen gebracht voor verzending maar verandert de status op de tracking pagina niet? 
        Wij scannen elk pakketje samen met u aan de balie, hierdoor heeft u het bewijs dat wij het correct in het systeem van de vervoerder hebben aangenomen. Hierna wordt het pakket mee gegeven aan de chauffeur die je pakket nogmaals inscant. Indien hierna iets fout loopt dien je contact op te nemen met de vervoerder, wij kunnen hier verder niets van nakijken.

        Ik ben niet tevreden over de service van een bepaalde vervoerder.
        De chauffeur of de service van de betreffende vervoerder is niet onze verantwoordelijkheid. Hiervoor kan u best contact op nemen met de vervoerder. Zij kunnen dit aankaarten bij de betreffende dienst binnen het bedrijf.