Zoek
Toon prijzen inclusief BTW
Alle categorieën
    Menu Sluiten

    Veelgestelde vragen

    Zoek

    • Mijn account

      mijn account

      • Hoe kan ik een account aanmaken?

        Bovenaan elke pagina vind je een icoontje van je account, in de pop-up die verschijnt vind je de link Nog geen account? ‘Start hier’, klik hierop.
        Vul alle benodigde gegevens hier in de vermelde velden in en je account is op enkele minuten volledig in orde.

         

        Voordelen van een persoonlijke account:

        • Snelle check in/out (Je gegevens worden bewaard voor een volgend gebruik).
        • Historiek van je bestellingen en de mogelijkheid om voorgaande orders snel & eenvoudig opnieuw te bestellen.
        • Mogelijkheid om een verlanglijstje aan te maken, te bewaren en te delen.
        • Exclusieve aanbiedingen en promoties enkel voor geregistreerde gebruikers.
        • Ten allen tijde je persoonlijke gegevens zelf up-to-date houden.
      • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

        Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ en we sturen je onmiddellijk een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen. Je kan nadien nog altijd je wachtwoord opnieuw wijzigen in je account.

      • Mijn persoonlijke gegevens zijn gewijzigd.

        Ben je verhuisd, heb je een nieuw verzend- of facturatieadres of wil je voortaan een ander wachtwoord gebruiken? 
        In ‘Mijn account’’ kan je al deze gegevens op elk moment wijzigen. 
        Om dit te doen meld je jezelf eerst aan met je e-mailadres en wachtwoord en breng je de nodige wijzigingen aan in je persoonlijke account. 
        Vergeet zeker niet de wijzigingen te bevestigen met de knop ‘Opslaan’.

      • Ik kan mijn e-mail niet wijzigen.

        Je e-mail adres kan je zelf niet wijzigen aangezien hier al je data aan gelinkt is in onze boekhouding.
        Wil je dit toch wijzigen, stuur ons een mailtje en we passen het graag voor je aan!

      • Persoonlijke info uitleg.

        Persoonlijke info

        Onder 'Persoonlijke info' vindt je al je belangrijke info terug: Persoonlijke gegevens, adres gegevens, contact informatie, bestellingen, etc.
        Indien je bij het aanmaken van je account nog niet bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief kan je dit hier ook in aanpassen. Vergeet zeker niet al je wijzigingen steeds te bewaren!

         

        Adresboek

        Heb je meerdere levering adressen? Beheer ze allen in deze sectie.
        Bij het afwerken van je bestelling krijg je deze adressen steeds overzichtelijk te zien en kan je een keuze maken als je je goederen ergens anders wenst te laten leveren.
        Hier kan je ook een nieuw adres toevoegen of een oud adres snel verwijderen. Vergeet hier ook zeker niet al je wijzigingen steeds te bewaren!

         

        Bestellingen

        In deze sectie kan je van elke geplaatste bestelling de status opvolgen, opnieuw bestellen, artikelen retourneren, enz...
        Lees de uitgebreide uitleg op onze pagina 'Bestellen’.

        Status opvolgen
        Klik op je geplaatste bestelling, hier kan je zowel de betaalstatus als de verzendstatus opvolgen.
        Ook vindt je hier een trackingnummer waarmee je jouw zending(en) mee kan opvolgen.
        Als je pakketje verzonden is krijg je helemaal onderaan de pagina een detail van deze zending te zien.
        Indien het een deelzending bevat (bv bij een stocktekort) dan krijg je hier ook enkel de goederen te zien die reeds verzonden zijn.
        Van zodra je order compleet verstuurd is zal je hier al je verzendbewijzen terug vinden met de desbetreffende producten en traceernummers.

        Opnieuw bestellen
        Open een bestelling welke de producten bevat die je opnieuw wenst te bestellen.
        Onderaan het overzicht zie je een tabje 'Bestel opnieuw', klik hierop en je wordt automatisch doorgestuurd naar het winkelmandje met dezelfde producten.
        Van hieruit kan je je bestelling snel verder afronden zoals je gewoon bent.
        Wij doen de rest!

         

        Retouraanvragen
        Hier vind je al je retouraanvragen terug in een handig overzicht.
        Voor meer info over ruilen of retouren, bekijk dan onze ‘Ruilen & retouren’ pagina.

         

        Wijzig wachtwoord

        In deze sectie kan je makkelijk een nieuw wachtwoord instellen.
        Geef 1x je oude wachtwoord in, geef 2x het nieuwe wachtwoord in en sla je gegevens op, snel en simpel ingesteld!

         

        Product reviews

        Heb je bij ons producten besteld en was je er zo tevreden van dat je een productreview hebt ingevuld? Vinden we supertof van je!
        Ook kan je hier de status van alle eerder ingevulde reviews bekijken (goedgekeurd of niet) en krijg je ook een directe link te zien naar het product zelf, handig om nog eens te bestellen!

         

        Reparatie aanvraag

        Heb je een kapot toestel, dan kan je hier een overzicht van je aanvragen terug vinden en op deze manier ook de status opvolgen van de herstelling / garantieaanvraag.
        Deze reparatie aanvragen worden steeds door onze medewerkers ingegeven als je het toestel bij ons binnen brengt of als je iets kapot naar ons hebt retour gestuurd.