Zoek
Toon prijzen inclusief BTW
Alle categorieën
    Menu Sluiten

    Veelgestelde vragen

    Zoek

    • Zakelijke klant

      Zakelijk

      • Kan ik betalen na levering?

        Volg deze stappen om gebruik te maken van betaling na levering:

        • Maak een account aan in onze webshop met je bedrijf gegevens.
        • Stuur ons een mailtje en vermeld dat je wenst te betalen na levering.
        • Je 1ste bestelling dien je altijd af te rekenen alvorens we deze opsturen.
        • Binnen de 24h ontvang je antwoord van jouw accountmanager of je bedrijf al dan niet in aanmerking komt.
        • Bij positieve bevestiging krijg je in het afreken gedeelte voortaan de optie 'Betalen na levering' te zien, duid deze optie aan bij elke bestelling.
        • Je ontvangt telkens op de 15de en op het einde van de maand een totaalfactuur met een betaaltermijn van 30 dagen.
      • Ons bedrijf werkt met een eigen bestelsysteem.

        Ook hier zijn wij zeer flexibel en bieden we onze professionele klanten deze optie aan.
        Je kan je bestelling gewoon doormailen naar verkoop@dhz-proshop.be, wij noteren dan je bestelling in je account met de eventuele opgegeven referenties.
        Hierdoor ontvang je steeds automatisch een orderbevestiging en een verzendbevestiging.
        Eigen referenties voor je boekhouding worden dan ook netjes over genomen op al onze documentatie.

      • Wanneer worden mijn goederen geleverd?

        Je bestelling wordt verwerkt van zodra deze geplaatst is.
        Is je bestelling voor 16u geplaatst op een werkdag (ma-vr) en hebben we de producten op voorraad, dan wordt je order onmiddellijk verzonden.
        De levertermijn is maximum 1-2 werkdagen.
        Is je bestelling later dan 16u geplaatst, dan wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden als we alles voorradig hebben.

      • Ik heb mijn bestelling zeer dringend nodig!

        In sommige gevallen kan het gebeuren dat je voor een last minute project je goederen sneller nodig hebt dan met een standaard levering.
        In dergelijke gevallen proberen we zo flexibel mogelijk te zijn zodat je zeker niet stil valt!
        Laat het ons even weten via mail of bel je account manager, indien mogelijk trachtten we je order nog dezelfde dag door onze eigen diensten te leveren of proberen we de volgende werkdag je goederen sneller bij je te krijgen dan met een gewone koerierdienst.

      • Kan ik mijn goederen op een werf laten leveren?

        Dit kan zeker:

        • Bij kleinere bestellingen versturen we je goederen met een koerier, zij leveren doorgaands de volgende dag, een specifiek uur is helaas niet mogelijk om op te geven.
        • Bij grotere bestellingen wordt je uitgeleverd door onze eigen diensten en wordt je vooraf opgebeld om duidelijke afspraken te maken waar en wanneer je graag uitgeleverd wilt worden.
      • Wat met kortingen?

        Na het aanmaken van een account met een geldig btw-nummer, worden binnen 24 uur automatisch de handelaarstarieven voor je geactiveerd.
        Bij de meeste producten profiteer je daarnaast van staffelkortingen op basis van de bestelhoeveelheid.
        Houd er rekening mee dat niet alle producten aanvullende kortingen bieden, aangezien onze prijzen als online webshop al zeer competitief zijn.
        Heb je echter behoefte aan een grotere hoeveelheid van een specifiek product? Neem dan gerust contact met ons op via e-mail of bel je accountmanager. Wij stellen graag binnen 24 uur een op maat gemaakte offerte voor je op.

      • Kunnen jullie een korting toepassen op een reeds geplaatste bestelling?

        Het is niet mogelijk om een korting achteraf nog toe te kennen indien de bestelling reeds geplaatst en betaald werd.

      • Mijn lever- of facturatieadres is gewijzigd.

        Bovenaan elke pagina vindt je een tabje 'Mijn account', klik op je naam en je wordt onmiddellijk doorgestuurd naar je persoonlijke info waar je alle wijzigingen aan kan brengen. 
        In het tabje 'Persoonlijke info' vind je alle facturatiegegevens, in het tweede tabje 'Adresboek' kan je jouw verzendadressen beheren.

      • Wanneer ontvang ik mijn factuur?

        We maken 2x per maand de totaal facturen op, dit op de 15de en op het einde van elke maand.
        De betaaltermijn hiervan is steeds 30 dagen.

      • Wat gebeurt er als ik vergeten ben te betalen?

        Je krijgt van ons een herinnering via mail toegestuurd als je factuur 5 dagen over tijd is.
        Iedereen ontvangt graag de betaling tijdig, ook wij houden hiervan.
        Komt het regelmatig voor dat je te laat betaald, dan zijn we helaas genoodzaakt om de optie 'Betaling na levering' stop te zetten.
        Bekijk hiervoor onze Algemene voorwaarden.

      • Wat houd een zakelijke rekening juist in?

        Ben je zelfstandige? Dan weten wij maar al te goed dat jouw tijd zeer kostbaar is!
        Hiervoor helpen we je graag verder om het bestellen van je materialen zo vlot mogelijk te laten verlopen.
        Ontdek je extra voordelen bij het aanmaken van een zakelijke account:

        • Persoonlijke accountmanager
        • Betaal later met onze optie 'Betalen na levering'
        • Bestellingen plaatsen via eigen inkooporders, via mail of telefoon

         

        Offerte aanvragen

         

        Heb je een groter aantal producten nodig of ligt de aankoopwaarde boven de € 1000?
        Neem contact met ons op door middel van ons contact formulier of rechtstreeks te mailen naar info@dhz-proshop.be.
        Dan maken we graag een gepaste offerte voor je.
        Is de offerte naar wens?
        Bevestig dit dan even en wij zorgen ervoor dat je jouw materialen snel geleverd krijgt!

         

        Betalen na levering

         

        We begrijpen dat je als bedrijf graag eenvoudig en snel wilt bestellen en pas wilt betalen na levering van je order, we maken dit dan ook graag mogelijk voor je.
        We willen wel zeker weten dat alles goed verloopt.
        Nadat je jouw account hebt aangemaakt met een geldig BTW nummer, stuur ons dan gewoon een mailtje met de vraag om te mogen betalen na levering.
        We doen dan een grondig nazicht van je financiele achtergrond en bevestigen dit binnen de 24u of je hiervoor in aanmerking komt.

         

        Eigen inkooporders

         

        Werk je met een eigen aankoop systeem?
        Ook hier bieden we je de flexibiliteit om via je eigen order systeem bestellingen door te mailen.
        Van zodra we je bestelling ontvangen geven we je bestelling in ons systeem in en je ontvangt steeds een correcte orderbevestiging, verzendbevestiging en factuur toegestuurd met alle benodigde referenties op vermeld.
        Speciale opmerkingen of vragen betreffende je bestelling? Als je deze info duidelijk vermeld op je inkoopbon zorgen wij ervoor dat alles loopt zoals jij dat wenst!

         

        Accountmanager

         

        Is vooral heel gemakkelijk!
        Iedere zakelijke klant krijgt bij ons de persoonlijke aandacht die hij/zij verdient.
        Heb je speciale vragen, wil je snel een bestelling doorbellen of wens je enkel wat uitleg, we helpen je altijd graag verder!
        Je kan jouw accountmanager bellen of je kan gewoon mailen naar info@dhz-proshop.be, je mailtje wordt automatisch doorgestuurd naar de juiste persoon!