Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout. De inox uitvoering is perfect voor buiten gebruik.
Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout. De inox uitvoering is perfect voor buiten gebruik.
Onze zeskantbouten Din 933 zijn vervaardigd uit roestvrij staal en hebben een schroefdraad over de volledige lengte. Deze bouten zijn perfect geschikt voor sterke verbindingen te verkrijgen en voor buitenshuis te gebruiken aangezien deze niet roesten.
De universele verzinkte zeskantmoer geeft je een optimale grip om veel kracht te kunnen zetten tijdens de montage. Gebruik de inox moer voor toepassingen buitenshuis voor een roestvrije montage.
De universele roestvrije zeskantmoer geeft je een optimale grip om veel kracht te kunnen zetten tijdens de montage. Gebruik de inox moer voor toepassingen buitenshuis voor een roestvrije montage.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.