Zoek
Toon prijzen inclusief BTW
Alle categorieën
    Menu Close

    Veelgestelde vragen

    Zoek

    • Afrekenen

      In dit hoofdstuk vind je alle benodigde info over betalen in onze webshop.
      Vind je geen antwoord op jouw vraag, laat het ons dan zeker weten!

      • Hoe kan ik betalen?

        We maken het je graag gemakkelijk door een zeer ruim aanbod van betaalopties aan te bieden.

        • Vooruitbetaling

        Je ontvangt van ons een orderbevestiging met alle info om de betaling via je home banking (PC banking) in te geven.
        Of u mailt ons dan het betalingsbewijs en we verzenden uw goederen onmiddellijk, of wij sturen uw goederen op van zodra het bedrag op onze rekening staat.

        • Directe online betaling

        Na het bevestigen van je bestelling wordt je automatisch door verwezen naar het betaalplatform Mollie via een beveiligde verbinding. Hier kan je jouw gewenste betaaloptie kiezen (Apple pay, ING bank, KBC bank, Belfius bank, Bancontact / Mister cash, Visa / Mastercard, Maestro, Giropay, CB, Ideal & Sofort banking). Kies jouw gewenste methode, volg de stappen en we ontvangen onmiddellijk een bewijs van betaling.

        • Betaling bij afhaling

        Ben je van de omgeving van Beerse en wens je jouw bestelling af te halen? Dan kan je de betaaloptie 'Betaling bij afhaling' selecteren. In ons afhaalpunt kan je zowel cash als met je bankkaart betalen.

        • Betaling na levering

        Deze optie wordt enkel aangeboden voor onze zakelijke klanten. Mail ons als u hiervan gebruik wenst te maken. Uw eerste bestelling betaald u alvorens de goederen verzonden worden. Na controle en goedkeuring van uw bedrijfsgegevens krijgt u 30 dagen uitstel van betalen.

      • Kan ik contant betalen?

        In ons winkelpunt te Beerse kan je zowel met cash als met je bankkaart betalen.

        Als je jouw bestelling via onze webshop plaatst kan je hier kiezen om te betalen bij afhaling en kan je ter plaatse je order contant betalen. Of je kan ook gewoon langs komen voor wat extra advies en je spullen onmiddellijk aankopen en ter plaatse afrekenen.

      • Kan ik achteraf betalen?

        Betalen na levering wordt enkel aangeboden aan onze professionele klanten.
        Heb je een geldig btw nummer en wens je hiervan gebruik te maken, contacteer ons dan even of lees er alles over in onze rubriek 'Zakelijk'.

      • Is jullie betaalomgeving beveiligd?

        Bij Dhz-proshop maken we altijd gebruik van een beveiligde betaalomgeving.
        Hiervoor werken we samen met Mollie om alle elektronische betalingen via een beveiligde SSL-verbinding te garanderen.

      • Kan ik producten BTW-vrij bestellen?

        Al onze producten worden vanuit België verstuurd en als je een internationale klant bent (binnen Europa) met een geldig BTW nummer dan zal ons systeem je bestelling BTW-vrij registreren. Dit wordt dan als een intracommunautaire transactie aanzien en je bestelling wordt aan het 0% btw tarief geleverd.
        Bij het aanmaken van een bestelling zal ons systeem je btw nummer vergelijken in VIES, het systeem voor de uitwisseling van BTW-informatie en geldigverklaring van BTW-nummers. Indien je een geldig btw nummer opgeeft krijg je automatisch het 0% BTW (VAT) tarief toegewezen.

      • Wat als mijn BTW nummer niet als geldig wordt aanvaard?

        Controleer de volgende dingen:

        • Heb je de BTW nummer correct ingegeven?
        • Geef de BTW nummer met landscode. (vb.: BE0123456789)
        • Controleer zelf je BTW nummer op VIES.

        Ondervind je alsnog problemen om je bestelling af te werken, mail ons en we zoeken het samen uit. Je kan je bestelling eventueel ook als 'Particulier' afwerken om een snelle verwerking te garanderen en we kunnen dit nadien nog aanpassen als je BTW gegevens verder werden nagekeken.

      • Bekijk hier alle gedetailleerde info over onze betaal methode's.

        Bij Dhz-proshop zorgen we ervoor dat betalen zeer eenvoudig én veilig is voor elke klant!
        Met onze uitgebreide betaal mogelijkheden kan iedereen snel en eenvoudig zijn bestelling afrekenen.

        Betaalmethode

        Betaalkosten

        Mobiele betalingen

        • ING Bank
        • KBC/CBC
        • Belfius Bank
        • Apple Pay

        Gratis

        Online betalingen

        • Bancontact / Mister Cash
        • Visa / Mastercard
        • Maestro
        • Giropay
        • CB (Carte Bancaire)

        Gratis

        Overige financiele instellingen

        • Ideal
        • Sofort Banking

        Gratis

        Mobiele betalingen

        Betaal snel en gemakkelijk met een mobiel toestel via je eigen bankapplicatie.
        De betaling gebeurt op je eigen vertrouwde manier en je bestelling word met enkele klikken onmiddellijk afgerekend.

        Welke bankinstellingen bieden we aan?

        • ING Home Pay
        • KBC/CBC
        • Belfius Bank
        • Apple Pay
        • Payconiq

        Hoe kun je betalen met de optie mobiele betalingen?

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Betaalwijze' voor 'Directe online betaling'.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je wordt nu doorgestuurd naar een beveiligde link van Mollie.
        • In deze beveiligde omgeving kan je jouw eigen bankinstelling kiezen.
        • Je wordt nu door verwezen naar je eigen bankapplicatie om je betaling verder af te ronden.
        • Wij ontvangen bevestiging van betaling en je order wordt onmiddellijk verwerkt.

        Online betalingen

        Nog steeds de meest gekende en gebruikte manier om online betalingen uit te voeren.
        Met deze betaalmethode kan je met je bankkaart en je kaartlezer of je gsm applicatie op een veilige manier snel en eenvoudig betalen bij Dhz-proshop.

        Welke opties bieden we allemaal aan?

        • Bancontact/Mister Cash/Payconiq
        • Visa/Mastercard
        • Maestro
        • Giropay
        • CB (Carte Bancaire)

        Hoe kun je betalen met deze online betaalmethode?

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Betaalwijze' voor 'Directe online betaling'.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je wordt nu doorgestuurd naar de beveiligde website van Mollie.
        • Je krijgt hier de keuze van betaling te zien, klik op 1 van bovenstaande opties.
        • Je word automatisch door verwezen naar een beveiligde pagina waar je met je bankkaart & kaartlezer of met je gsm applicatie de betaling kan uitvoeren.
        • Wij ontvangen bevestiging van betaling en je order wordt onmiddellijk verwerkt.

        Overige bankinstellingen

        Met deze betaalopties bieden we vooral onze internationale klanten een mogelijkheid om met hun eigen, meest gekende optie, te betalen.
        Ook met deze betaalmethode kan je op een veilige manier met je bankkaart & kaartlezer snel en eenvoudig betalen bij Dhz-proshop.

        Welke opties bieden we allemaal aan?

        • Ideal
        • Sofort banking

        Hoe kun je betalen met deze deze overige betaalmogelijkheden?

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Betaalwijze' voor 'Directe online betaling'.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je wordt nu doorgestuurd naar de beveiligde website van Mollie.
        • Je krijgt hier de keuze van betaling te zien, klik op 1 van bovenstaande opties.
        • Je word automatisch door verwezen naar een beveiligde pagina waar je je betaling onmiddellijk kan uitvoeren.
        • Wij ontvangen bevestiging van betaling en je order wordt onmiddellijk verwerkt.

        Bankoverschrijving

        Betaal je toch liever gewoon op je vertrouwde manier zonder door verwezen te worden naar een externe partner?
        Kies voor onze optie "Vooruitbetaling".
        Je ontvangt een mailtje met alle benodigde betaalgegevens na het afronden van je bestelling en je betaald wanneer het voor jou uitkomt!
        Hou er wel rekening mee dat we je order pas verzenden na we de betaling hebben ontvangen en dat we orders die na 14 dagen niet betaald zijn, automatisch annuleren.

        Waarom kiezen voor betalen met Bankoverschrijving?

        • Betalen met Bankoverschrijving is altijd volledig gratis.
        • Je kan betalen wanneer en hoe je dat zelf wilt vanuit je eigen vertrouwde omgeving.

        Hoe kan je betalen met bankoverschrijving?

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Betaalwijze' voor 'Vooruibetaling'.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je ontvangt een mail met al de benodigde betaal gegevens om uw order af te rekenen.
        • Wij ontvangen hiervan een bevestiging maar zullen je order verwerken van zodra het bedrag op onze rekening staat.
          (Hou er rekening mee dat dit soms tot enkele dagen kan duren)
        • Sneller uw bestelling ontvangen? Stuur ons het betaalbewijs per mail door en je order wordt onmiddellijk verwerkt.

        Niet zeker hoe je een bestelling kan plaatsen?

        Bekijk dan zeker onze sectie 'Bestellen'.
        Hier vindt je een overzichtelijk stappenplan om jouw producten snel en eenvoudig te bestellen en af te rekenen.

      • Zijn alle producten steeds in voorraad?

        Wij hebben een ruime voorraad van onze merken, al kan het uiteraard voorkomen dat we op moment van bestelling een stockbreuk hebben of dat het een afwijkend product is dat we zelf niet standaard op vooraad houden.
        In dergelijke gevallen zal de levertermijn uitlopen tot circa 6 werkdagen.
        Hiervoor geven we ook een levertermijn indicitatie bij al onze producten, deze vind je rechtsonder in een product detail.
        In de meest voorkomende gevallen zal je hier 1-3 werkdagen tegen komen of 3-6 werkdagen.

        Moest de termijn alsnog uitlopen hoor je het zeker van ons en trachtten we je een alternatief voor te stellen of indien je erop kan wachten doen we ons uiterste best om alles zo snel mogelijk geleverd te krijgen.