Zoek
Toon prijzen inclusief BTW
Alle categorieën
    Menu Close

    Veelgestelde vragen

    Zoek

    • Ruilen & retouren

      Bekijk alle info over ruilen & retouren

      • Onze beloftes!

        • 14 dagen bedenktijd op al je producten.
        • 2 jaar fabrieksgarantie.
        • Product ruilen? Na ontvangst verzenden we nog dezelfde dag je nieuwe product.
        • Geld terug? Na ontvangst wordt het bedrag binnen 3 werkdagen terug geboekt.
        • Bij defect, bekijk onze pagina over Garantie & reparatie.
      • Zijn er uitzonderingen op retouren?

        Sommige producten vallen onder uitzonderingen:

        • Gebruikte of geopende producten.
        • Cadeaubonnen en tegoedbonnen.
        • Beschadigde goederen waarbij de schade niet door de transporteur werd veroorzaakt.

      • Hoe meld ik mijn retour aan?

        Stap 1 - Meld je retour aan.

        Is je bestelling minder dan 14 dagen geleden geplaatst, dan zal je in je overzicht een knop zien staan 'Retourneren artikel(en)'. Klik hierop en een nieuwe pagina opent. Hier vind je alle bestelde producten, selecteer welk item en hoeveel stuks je wenst terug te sturen, kies je reden van retour, welke actie je wilt dat we ondernemen, geef eventueel een commentaar in en bevestig je retourverzoek.

        Stap 2 - Maak je retourlabel aan.

        We maken het je graag gemakkelijk om je retour in orde te brengen, hiervoor bieden we je dan ook verschillende mogelijkheden.

        Optie 1.
        Deze optie is enkel mogelijk als je een tracking nummer hebt waarmee we jouw order eerder hebben toegestuurd, gebaseerd op deze info kan je zeer snel een retourlabel aanmaken.
        Meld je retourzending aan via ons eigen retour platform: https://dhz-proshop.shipping-portal.com/rp/.
        Geef je postcode en je tracking nummer in en alle gegevens worden automatisch ingevuld.
        Volg verder simpelweg de opgegeven stappen, print je label af, plak deze aan de bovenkant van het pakket en breng het binnen in een postkantoor.

        Optie 2.
        Je kan ons contacteren en wij zorgen ervoor dat je een retourticket doorgemaild krijgt.
        Print deze label af, plak deze aan de bovenkant van het pakket en breng het binnen in een postkantoor.

        Optie 3.
        Je kan zelf een label aanmaken via volgende link: https://parcel.bpost.be/nl/create-label
        Print deze label af, plak deze aan de bovenkant van het pakket en breng het binnen in een postkantoor.

        Optie 4.
        Je kan met je pakket naar een postkantoor gaan, geef aan naar waar je het wenst terug te sturen en zij brengen de verzending in orde voor je.

        Ons retour adres:
        Dybaco bv - Dhz-proshop
        Dennenlaan 12C
        2340 Beerse
        België

        Opgelet: Gelieve er rekening mee te houden dat we de eventuele retourkost verrekenen in de terugbetaling van je goederen.

      • Worden er retourkosten aangerekend?

        Ja, bij elke retour zending zijn we genoodzaakt om de gemaakte transportkosten aan te rekenen.
        Dit wordt gedaan dmv de transportkosten af te houden van het terug te betalen bedrag van uw product(en).

      • Wat is de status van mijn retourzending?

        In je account kan je de status van je retouren netjes opvolgen.
        We zullen je ook informeren via mail van zodra we je pakketje goed hebben ontvangen over de verdere afhandeling ervan.

      • Wat zijn de retourvoorwaarden?

        • Je retour aanmelden kan binnen 14 dagen, na ontvangst van je product.
        • Terugsturen doe je in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).
        • Na 14 dagen is het niet meer mogelijk om terug te sturen via onze retourprocedure maar moest het toch zijn dat je hierna iets terug wilt sturen, contacteer ons dan.
        • Afhankelijk van de termijn die werd overschreden en de aard van het product kunnen we het alsnog terug nemen mits een waarde vermindering. Dit betekent dat je dan nog een bepaald percentage terug gestort krijgt en niet de volledige waarde van het item.
      • Wat als ik geen retourlabel kan printen?

        Ga met je pakketje naar een postpunt en laat de medewerker een label aanmaken met onderstaand adres.

        Dybaco bv - Dhz-proshop
        Dennenlaan 12C
        2340 Beerse
        België

        Je kan de label onmiddellijk afrekenen in het postpunt en van zodra we de goederen in goede staat retour ontvangen krijg je de waarde van de producten terug gestort.

      • Hoe snel wordt een retour verwerkt?

        Van de tijd dat je je pakketje binnen brengt bij een postpunt tot de terug betaling van de goederen dien je te rekenen op circa 5 werkdagen.
        Als alles vlot verloopt ontvangen we je retour binnen 2 werkdagen terug in onze magazijnen na afgifte in het postpunt, de goederen worden gecontroleerd en als alles zich nog in goede staat bevind zal onze boekhouding het bedrag binnen 3 werkdagen aan je terug storten.