Zoek
Toon prijzen inclusief BTW
Alle categorieën
    Menu Sluiten

    Veelgestelde vragen

    Zoek

    • Verzenden & afhalen

      alle info over verzendingen en afhalingen

      • Wat is de levertermijn?

        Bestellingen van voorraadproducten welke voor 16u geplaatst en betaald zijn, worden nog dezelfde dag verzonden.
        Zendingen binnen Belgie worden op 1-2 werkdagen uitgeleverd via Bpost of DPD.
        Internationale zendingen worden binnen de 2-3 werkdagen geleverd via DPD.
        Indien we je bestelde goederen helemaal niet of onvoldoende voorradig hebben en ze niet kunnen leveren binnen de termijn die op de product detail pagina vermeld wordt, dan zullen we je persoonlijk contacteren en een geschatte levertermijn doorgeven.
        Moest het dan toch te lang duren voor je kan je uiteraard zonder kosten je bestelling annuleren en betalen we de volleige aankoopsom onmiddellijk terug.

      • Wanneer verzenden jullie?

        Al onze bestellingen worden elke werkdag verwerkt en verzonden tot 16u.
        Als je bestelde product(en) voorradig is/zijn en je rekent je order af voor 16u wordt deze dus nog dezelfde werkdag verstuurd.
        Elke bestelling geplaatst op zaterdag en zondag wordt maandag verder verwerkt.

      • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

        Belgie - Levering in een afhaalpunt:

        • Bpost of DPD - Aankoopbedrag van 0 tot 15€: 6.95€
        • Bpost of DPD - Aankoopbedrag van 15 tot 100€: 6.30€
        • Bestellingen vanaf 100€ inclusief btw worden steeds gratis geleverd.

         

        België - Thuis levering:

        • Aankoopbedrag van 0 tot 15€: 8.25€
        • Aankoopbedrag van 15 tot 100€: 7.50€
        • Bestellingen vanaf 100€ inclusief btw worden steeds gratis geleverd.

         

        Nederland - Levering in een afhaalpunt:

        • DPD - Aankoopbedrag van 0 tot 100€: 9.25€
        • DPD - Aankoopbedrag vanaf 100€: Berekend op aankoopbedrag

         

        Nederland - Thuis levering:

        • Aankoopbedrag van 0 tot 100€ : 9.95€
        • Aankoopbedrag vanaf 100€ : Berekend op aankoopbedrag

         

        Leveringen naar andere landen in de Europese unie:

        • Je krijgt de leveringskost steeds te zien bij het afronden van je bestelling of je kan onze handige tool gebruiken om je transportkost te berekenen. Deze tool vind je in het winkelmandje of op elke product pagina en is gebaseerd op het land naar waar de goederen moeten verstuurd worden in combinatie met de totale aankoopsom van je order.

         

        Voor de naburige landen van België zal u ook steeds de mogelijkheid hebben om uw bestelling gratis af te halen in ons afhaalpunt te Beerse.

      • Wordt mijn bestelling steeds in 1 pakket verzonden?

        Als je bestelde goederen te groot of te zwaar zijn om in 1 colli te verzenden zullen wij dit in meerdere colli’s opsturen. 
        Natuurlijk betaal je hiervoor niets extra en krijg je voor elk pakket een unieke tracking nummer zodat je altijd op de hoogte blijft waar je pakket(en) is/zijn.

      • Mijn order blijft op status 'Verwerken' staan.

        Wij verwerken elke bestelling uiteraard zo snel mogelijk maar het kan gebeuren dat een item niet of onvoldoende voorradig is op het moment van je bestelling.
        Hiervoor tonen we dan ook bij elk product de geschatte levertermijn op de product detail pagina rechts onderaan.
        Bij Soudal items is dit doorgaands 1-3 werkdagen, bij andere productgroepen doorgaands 3-6 werkdagen tenzij het anders beschreven staat.

        Loopt de levertermijn toch langer uit dan verwacht, dan houden we je zeker op de hoogte!

      • Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen terwijl het al wel werd verstuurd!

        Zeer spijtig dat dit voorkomt maar helaas gebeurt het soms wel. Onze excuses hiervoor!
        We zijn hierbij ook afhankelijk van de service van externe partners zoals Bpost of DPD.
        Als je na 5 werkdagen na ontvangst van onze verzendbevestiging nog niets hebt ontvangen, laat het ons dan zeker weten, dan gaan wij er mee aan de slag en proberen je zo snel mogelijk verder te helpen.

      • Kan ik mijn pakketten ook ergens af komen halen?

        Ja, dit kan zeker. Wij hebben een gratis afhaalpunt te Beerse.
        Ben je van deze omgeving en wil je je goederen snel afhalen? 
        Duid deze verzendoptie dan zeker aan bij het afronden van je bestelling en wij contacteren je zo snel mogelijk zodra je bestelling klaar staat!

         

        Ons adres:

        Dhz-proshop
        Dennenlaan 12C
        2340 Beerse
        België

         

        Onze openingsuren:
        Maandag: 9 - 17u
        Dinsdag: 9 - 18u30
        Woensdag: 9 - 17u
        Donderdag: 9 - 17u
        Vrijdag: 9 - 17u
        Zaterdag: 9 - 14u

      • Mijn pakket was onvolledig.

        Ook wij maken wel eens een fout en als dit het geval is doen wij er alles aan om deze recht te zetten!
        Heb je niet alles gekregen wat je bestelde? 
        Contacteer ons en we zoeken het zo snel mogelijk voor je uit!


        Het kan natuurlijk voorkomen dat je bestelling in meerdere colli’s is verzonden en er op 1 van deze pakketten vertraging zit. 
        Normaal moet je dan ook via onze verzendbevestiging meerdere tracking nummers door hebben gekregen waarmee je elk pakket individueel kan opvolgen.

      • Het geleverde product is beschadigd.

        Onze excuses op voorhand!
        Ook wij zijn hiervoor afhankelijk van onze transporteur maar wij willen dit natuurlijk wel zo snel mogelijk oplossen voor je!
        Bezorg ons hiervoor enkele duidelijke afbeeldingen:

        • Van de beschadigde inhoud
        • Van de buitenverpakking met de verzendlabel 
        • Van de beschadigde buitenverpakking (indien van toepassing)


        Des te meer info je ons bij je aanvraag bezorgd, des te sneller we je aanvraag kunnen verwerken.
        Met deze bewijsstukken kunnen we een claim indienen bij onze transporteur en kunnen we jou ook veel sneller verder helpen!
        Wij bekijken je aanvraag en je ontvangt ten laatste binnen de 24u een antwoord hoe we dit voor je in orde gaan brengen.

      • De status van mijn bestelling staat op geannuleerd.

        Heb je de betaaloptie 'Bankoverschrijving' aangeduid tijdens het plaatsen van je bestelling?
        Dan blijft je bestelling in 1ste instantie op 'In afwachting' staan. 
        Je ontvangt na 5 werkdagen een automatisch mailing om je betaling alsnog in orde te maken.
        Indien we na 14 dagen de betaling nog niet hebben ontvangen wordt je order automatisch gemarkeerd als geannuleerd.


        Heb je de optie 'Online betalingen' aangeduid en is er iets fout gegaan tijdens het afreken proces?
        Dan blijft je bestelling in 1ste instantie op 'In afwachting' staan.
        Er blijft dan ook een betaalknop beschikbaar in je order detail waarmee je order opnieuw kan betalen via het beveiligde Pay platform.
        Je ontvangt na 5 werkdagen een automatisch mailing om je betaling alsnog in orde te maken.
        Indien we na 14 dagen de betaling nog niet hebben ontvangen wordt je order automatisch gemarkeerd als geannuleerd.

      • Naar welke landen versturen jullie nog?

        Wij aanvaarden bestellingen van alle EU-lidstaten, dit omvat volgende lijst:

         

        België
        Bulgarije
        Denemarken
        Duitsland
        Estland
        Finland
        Frankrijk
        Griekenland
        Hongarije
        Ierland
        Italië
        Kroatië
        Letland

        Litouwen
        Luxemburg
        Nederland
        Oostenrijk
        Polen
        Portugal
        Roemenië
        Slovenië
        Slowakije
        Spanje
        Tsjechië
        Zweden