Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
De standaard sluitring Din 125A in verzinkte uitvoering heeft een vlak oppervlak en door deze te gebruiken verspreid je de druk op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
Onze zeskantbouten Din 933 zijn vervaardigd uit verzinkt staal en hebben een schroefdraad over de volledige lengte. Deze bouten zijn perfect geschikt voor sterke verbindingen te verkrijgen.
Onze zeskantbouten Din 933 zijn vervaardigd uit verzinkt staal en hebben een schroefdraad over de volledige lengte. Deze bouten zijn perfect geschikt voor sterke verbindingen te verkrijgen.
Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.